Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopping i Paris - rejsemakker søges

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Den selvstændige:
Undrer mig over, om du SELV har erfaring inden for engrohandel i Paris, eller du bare sidder og venter på, at nogle brugere på siden her, skriver noget du kan 'hakke' på? Synes det ville være passende, at byde ind med noget brugbart, eller holde sig

Naturligvis fortjener dit indlæg en kommentar, når du kommer med sådan udokumenterede og løse rygter om alverdens forfærdeligheder i Paris. At det mest at af alt handler om at du bare vil have nogen til at vise dig alle de gode leverandører, så du ikke selv skal bruge tid på det!. Vi andre bruger utroligt meget tid, på at finde den de gode leverandører , det er altså ikke noget man bare lige giver væk til en potentiel konkurrent.  Så se at komme i gang med din egen leverandør research frem for at forvente at andre laver arbejdet for dig.  jeg har i tidligere indlæg beskrevet hvordan man finder leverandører international.   

For en god ordens skyld skal jeg nævne at jeg ikke er i tekstil branchen og ej eller handler i Paris.

 

Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mest af alt, har jeg lyst til at lade dit svar stå uden feedback, Hr. Ravn, men forstår ikke, hvorfor du siger, at jeg skriver om noget udokumenteret pladder! Jeg skrev i min første tråd, at jeg havde HØRT fra andre i branchen, at de ikke længere tager afsted på egen hånd, pga. overfald og snyderi. Jeg skal da ikke nævne, hvilke butikker jeg har talt med! Og jeg har heller ikke spurgt ind til detaljer - havde bare et spinkelt håb om, at der var nogen der havde en 'huske-liste', eller en 'vær-opmærksom-på' liste, man kunne dele med andre i samme båd. Konkurrenter eller ej! Jeg har da fundet frem til nogle ældre tråde, hvor brugere skriver til hinanden i en god tone, men tænkte, der måske var noget der var mere up to date! 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)