Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2½ times gratis coaching video i online marketing

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Min gamle coach, Yaro Starak, har offentliggjort en 2½ time lang coaching video. Jeg har selv deltaget i hans coaching community sidste år og deltaget i mange af disse gruppe-coaching-sessions. 

Se videoen her

Jeg kan anbefale at se videoen hele vejen igennem for at få meget konkrete og brugervenlige tips til hvordan du:

- finder ud af hvorfor din Landing Page ikke konverterer, så nogen køber dine produkter (er der ikke nok trafik? er det den forkerte trafik? er det en dårlig/uklar Landing Page)

- hvordan du finder ud af mere om din målgruppe/kundegruppe og når ud til dem online

- hvordan man skriver sin livshistorie til sin blog/sit website

- hvordan man bliver en ekspert i sin niche

- skal vælge mellem at have eget site/mailing-liste eller en gratis service som SquareSpace

- laver det rigtige incentiv til at få folk til at signe op til din mailingliste

- og meget mere!

*

Om Yaro Starak:

Jeg synes Yaro nogle gange er liiidt for fokuseret på at den eneste vej til at tjene penge online nu er at lave en god Sales Funnel med email-marketing, imodsætning til f.eks. at lave et stort site der lever af reklamer som den primære indtægt, eller andre alternativer. Men det er nu engang den metode han sælger, og hvis man lige holder sig det for øje, så er der masser af guldkorn at hente hos ham.

Yaro også en meget behagelig og hjælpsom person, der er god til at spotte hvor han kan give folk det helt rigtige løft. Jeg får ikke penge for at anbefale ham, og vil heller ikke gøre det her indlæg til en decideret anbefaling, men jeg siger bare, at han laver nogle af de bedste kurser og materialer online jeg har set til at hjælpe folk med at forstå hvordan de kan bruge nettet i deres forretning - primært, men ikke kun, til at sælge informationsprodukter.

Hvis du vil vide mere, kan du evt. starte med at tjekke ud hvad han kan risikofrit ved enten at browse hans gigantiske website eller signe op til et af hans gratis email-kurser på samme site.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

HejSmile

Jeg vil helt sikkert, når jeg kan afsætte tid til det, se hans video. 

Tak fordi du delte den med os.

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)