Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent til møbel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Min partner og jeg er i gang med at udvikle et produkt i træ, som vi gerne vil have produceret i større mængder.

Spørgsmål fra os lyder så, hvor det er muligt at finde en producent? Det må gerne være i Danmark.

Vi har dog også hørt, at det er godt, i forhold til pris og kvalitet, at få produceret møbler i Polen?

Hvor er det en god ide at starte, når vi skal finde en producent? Det føles lidt som en jungle.

Mvh Frederik Mikkelsen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Synes du bør fokusere mindre på, hvad I gerne vil have - og istedet præsentere hvad I har. Det er reelt spekulativt, at overveje at få lavet i Polen, og er I ikke erfarne ift. produktionsdelen, så giver I jer selv flere udfordringer end nødvendigt.

Hvis I googler dansk møbelsnedker, så får I en del danske muligheder. Alternativt kan I kontakte uddannelsesinstitutionen, mener TEKO/VIA DESIGN har en relevant retning, hvor enten studerende eller undervisere kan hjælpe eller vejlede.

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj Frederik,

Vi kan være behjlpelige med, at udvikle prototyper samt udfører dokumentation og tegninsmateriale. Udover levere vi pt. dele og møbler til Danmark.

Er du intresseret i et tilbud eller andet kontakt mig venligst på :

CW@NORDMET.PL

TEf.: 004520621511 eller 0048663063457

Mange Hilsener Christian Westergaard

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)