Hej. Mit IVS skal have lavet sin årsrapport nr. 2 inden udgangen af nov. 2016. Det er et meget lille IVS med få bilag (under 10), men derfor skal det jo laves korrekt alligevel. Jeg er interesseret i at få hjælp de ting, der skal til, for at få det offentlige til at være tilfredse (altså opsat med ledelsesberetning, resultat, skatteansættelse osv.) Jeg har indtil nu brugt C5, men tænker, at jeg vil over på et mere moderne ERP. Forslag til ERP er velkomne. Tænker umiddelbart på noget egenhostet open source. Ingen webshop integration eller lign. Jeg sælger primært konsulentydelser, så noget, der kan holde styr på forbrugt tid (/klippekort) vil være at foretrække. Send gerne en PM med tilbud/yderligere spørgsmål, tak. Vh, Lars. |
årsrapport - få et par tilbud - ved beskrivelse af under 10 bilag fra www.agera.dk det vil nok ikke være dyrt med assistance (ikke revision, bare assistance)
For at sikre du er med på pligterne og i IVS og ikke løber ind bod eller problem for andre sager - læs gerne http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html
vh John H