Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Fra  http://www.mh-properties.com Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne.

Det kan laves i Wordpress.

Nu ved jeg ikke om du selv er igang med, at lave hjemmesiden og har brug for hjælp, eller om du søger en der kan lave hjemmesiden for dig.

Under alle omstændigheder er du mere en velkommen til at skrive til mig på lassekallesoe@gmail.com

De bedste hilsner

Lasse

lassekallesoe.dk

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Fra  http://www.mh-properties.com Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad koster det?
Sa jeg lige er startet med at lave min hjemmeside inde hos one.com
Mh-properties.com

Marianne

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Marianne

Jeg vil anbefale dig at kigge imod en WordPress løsning, da jeg ved at der findes rigtig mange themes og plugins der er lavet netop til dette formål som du efterspørger. Derved kan du få opsat en professionel løsning, til et overskueligt budget

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på simon@erhvervshjemmesider.dk for nærmere dialog omkring dine konkrete ønsker og krav :-) 

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Fra  http://www.mh-properties.com Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Naar man starter med wordpress kommer der ligesom en Blog og ikke hjemmmeside templates?

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne 

jeg vil også anbefale dig at eventuelt få lavet en ny hjemmeside af aet professionelt web-bureau. 

3500 lyder som en rimelig pris for det arbejde der er. 

Men før du går i gang med at vælge udbyder,  vil jeg anbefale dig at lige få 100% styr på hvilke ønsker du har til funktioner

God arbejdslyst!!

René

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

René Gundel Nielsen:

Hej Marianne 

jeg vil også anbefale dig at eventuelt få lavet en ny hjemmeside af aet professionelt web-bureau. 

3500 lyder som en rimelig pris for det arbejde der er. 

Men før du går i gang med at vælge udbyder,  vil jeg anbefale dig at lige få 100% styr på hvilke ønsker du har til funktioner

God arbejdslyst!!

René

Hej Marianne 

Rene, kommer med et fornuftigt svar. Det er desværre meget almindeligt, at mange går i gang med, at lave deres eget site. Det er der heller ikke noget problem i, hvis man kan det. Det du dog skal overveje er, om din tid er brugt bedre et andet sted? 

Lav en liste over de ting, som er "Must have" og "Nice to have". Indhent herefter 3 tilbud hos forskellige udbydere og vurdér.  Kontakt gerne Firmalinket.dk og sig jeg har henvist dig, så skal du nok få et godt tilbud. :) 

Ellers er du meget velkommen til, at kontakte mig, såfremt du har brug for afklaring i forbindelse med funktioner på dit site. Det er selvfølgelig helt gratis og du kan fange mig på anita@farosmarketing.dk. (psst. jeg sælger ikke hjemmesider, så det er blot en hjælp til dig ;)) 

Ha' en god dag! 

Anita 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)