Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til færdig udviklet produkt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Rayong
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Fra  God Til Forex Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Extenso HTS er et all-in-one trading system, som jeg har brugt halvanden år på at udvikle. I dag er jeg på vej fra udviklingsfasen over til eksponeringsfasen. Eksponeringsfasen er ikke forbundet med større kapital krav, da administration forgår fuldautomatisk, og beregninger foregår i skyen. Med en langsom vækst kan markedsføringsudgifter på online medier og sociale medier, være omkostningsneutrale. Jeg har derfor mere brug for intelligent kapital og en sparingspartner til at vurdere hvorledes man kommer videre. Systemet har globalt potentiale.

I halvanden år er der blevet arbejde på, at udvikle et produkt, der kan hjælpe helt almidelige trader til at få mere succes. I starten bestod det udenlukkende af undervisning og rådgivning, men i dag kan jeg tilbyde helt andre muligheder med Extenso HTS, som ingen andre systemer kan tilbyde. 

Jeg søger dermed en partner med ekspertise inden for markedsføring eller har gode ideer til strategisk partnerskab. 

Lidt mere om systemet.

I halvanden år er der blevet arbejde på, at udvikle et produkt, der kan hjælpe helt almidelige trader til at få mere succes. I starten bestod det udenlukkende af undervisning og rådgivning, men i dag kan jeg tilbyde helt andre muligheder med Extenso HTS, som ingen andre systemer kan tilbyde.

Uanset om der henvises til bøger eller konkret undervisning, vil der altid blive refereret til, at man selv skal prøve at finde en investeringsstrategi, der virker for en selv. Derefter præsenteres man for en masse værktøjer. Bevisførelsen er vag og viser ikke det eksakte billede, hvor formidler altid kan undskylde sig selv med, at den valgte personlige strategi ikke er korrekt.

Jeg har udviklet en masse algoritmer der tester eksisterende og meget brugte tekniske værktøjer. De tekniske værktøjer er testet over en lang årrække, og det har vist sig, at de ikke er mere forudsigende end et møntkast. Derfor taber mere eller mindre alle på trading.

Jeg vil i det følgende afsnit kort beskrive et helt konkret eksempel. En bruger ønsker f.eks. at købe euro i forhold til usd, da brugeren tror på at euroen styrkes i forhold til usd. Extenso HTS, kan bl.a. fortælle at arbejdsløshedstalene fra USA, som blev sendt ud sidste time vil påvirke eurusd positivt i de næste 6 timer i 82% tilfælde med tilsvarende afvigelse historisk. I gennemsnit er prisen steget 400 point, men har kun en sandsynlighed på 37% at gå hjem. Tilgengæld er der hele 92% sandsynlighed for 200 point. Yderligere har lignende situationer, givet følgende tekniske værdier og det betyder 200 point kan nås inden for 75% sandsynlighed, isoleret set. Herved kan brugeren på systemet tage en beslutning, hvor man kender den eksakte sandsynlighed for succes.

Alle de beslutninger den enkelte bruger foretager gemmes af systemet. Samtidig holder systemet også øje med hvad der sker efter at handlerne er lukket, for at vurdere om beslutningen var optimal i forhold til hvad der skete efterfølgende.  Summen af alle handler på kryds og tværs af alle bruger, gemmes og vil automatisk indgå i de næste forslag til brugerne. Dermed vinder alle på hinandens erfaringer og systemet bliver dermed gradvist bedre og klogere.

Alle brugerne på systemet arbejder dermed automatisk sammen, hvor såvel positive som negative handlinger bidrager til systemet fremadrettet. Trial-error processen bliver mere kort og har langt flere læringscyklus, end noget enkelt individ nogensinde vil kunne opnå selvstændigt.

Extenso HTS indeholder historiske data fra 2006 vedrørende økonomiske nyheder, prisudviklingen, tekniske analyser mv. Et vigtigt element i all-in-one princippet er, at systemet har indbygget algoritmer baseret på statistik til at minimere risiko til et niveau, der er langt under, hvad der er kutyme inden for aktiehandel. Extenso HTS kan dermed beskrives som et intelligent erfarings trading system, hvor hovedfilosofien er, at sammen står vi stærkere. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)