Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop fået nyt theme - Kunder vender det ryggen

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

webfreelanceren:

Hvis du stadigvæk har den gamle version liggende, så ville jeg gå tilbage til den. I mellemtiden skal du så få udarbejdet dig et rigtig professionelt design.

Din gamle side var langt bedre:

Jeg er 100% enig med dig, den gamle var væsentlig bedre end den nye.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid godt at gentænke sin side, men som nogen skriver, så ville jeg købe dine varer på den gamle side. Den var indbydende og gav et indtryk af en side som man havde lyst til at bruge.

Når det så er sagt, kan du jo forbedre den nye side væsentligt meget hurtigt.

1. Teksten på forsiden fylder hele min browser.

2. E-mærket fylder nogenlunde det samme som det har kostet, men det er altså lige i overkanten.

3. I kurv ved betaling er der en boks med rabatkode som fylder det hele. Jeg føler at jeg vil have en rabatkode når det fylder så meget, og bliver næsten sur over ikke at have en.

4. Mit første indtryk på siden var dine menuer. Du har meget forskelligt at tilbyde, men jeg var forvirret. For mig så det nærmest ud som om du kunne købe alt fra granitskærver til pedicure

5. Dit logo er væk. Jeg savner noget trygt at trykke på. Og en knap til forsiden mangler.

6. Personligt kan jeg godt lide at læg-i-kurv-knappen er en knap der er "levende" når musen kommer hen over.

7. Om os - menuen giver tryghed til dine kunder.

8. Der mangler info om betalingskort din side. 

9. Di SEO har du gjort meget ved, og det er jo så det mest positive.

God vind med dit projekt. Husk at du skal være kritisk over for vores gode råd. Vi vil alle gerne hjælpe, men alle er jo ikke ens.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle rådene, de har været brugbare. Og fået mig til at tænke mig om en ekstra gang om en bedre læsning. Denne løsning vil jeg nu gå i gang med at arbejde mig hen i mod. Tak for hjælpen.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)