Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge eget produkt i anden forretning, må man det.:?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg når jeg har laver mit eget lille produks, spørge forretninger om det må ligge eller stå oppe ved kassen, vi snakker om noget der koster 5 - 10 kr.

jeg har oplevet det nogle gange, at der har stået noget ved kassen, som kommer fra private! uden at butikken fik noget ud af det.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke beskrive problemstillingen med lidt flere ord og mere præcist? Det er umuligt at forstå præcis hvad det er du beskriver og spørger til. 

Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et produkt jeg selv har lavet, det vil jeg gerne have ud i forskellige butikker, kan jeg selv lave aftale om hvor meget de skal have, ? Hvor meget af foreksempel 10 kr. ?

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo op til den enkelte butik om det har lyst til at sælge dine ting. Om de skal have noget for det kan jo være meget forskelligt. :) 
Hvis jeg var dig, ville jeg nok opsøge de forskellige butikker (nok mest de små) og spørge dem om det. Det kan jeg ikke se at der skulle være noget i vejen for at gøre. 

Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

;amge takSmile

Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak[:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må du godt, men du skal give dem en mega god avance, før det er attraktivt for dem at sælge det...

De produkter som der står ved kassen, er typisk impulsprodukter med høj omsætning og høj avance... 

Så du skal nok regne med at de skal have 30-50% i avance, samtidig med at produktet skal kunne sælge.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak, for jeres svarSmile regnede også med at avancen var rimelig høj, 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)