Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke enheder bruger du?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 2150 Nordhavn (Kbh. NØ)
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 34
Fra  Sienna Firm Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke enheder bruger du? Både privat derhjemme, i familien, og professionelt på kontoret, på jobbet, på farten? Hvilken enhed læser du f.eks dette indlæg med, hvor befinder du dig og hvorfor lige med denne enhed tror du?

I dag findes der en jungle af enheder. Folk ejer smartphones, tablets, bærbar pc, stationær pc, smart-tv, smart ure, osv
Har du tilvalgt bestemte enheder og bevidst boykottet andre? Er der nogle enheder der kan erstatte andre permanent? Hvad er dine sociale spilleregler for brug af enheder i dagligdagen?

Hvis du ejer en hjemmeside alle anden kommunikationskanal, er dit fokus og optimering så på mobilbrugere, tablet brugere, pc-bruger, smart-tv-brugere?

Hvordan navigerer du som virksomhedsejer og privatperson gennem de forskellige enheder.

Sienna Firm. Besøg hjemmeside på SiennaFirm.net

Fra 2150 Nordhavn (Kbh. NØ)
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 34
Fra  Sienna Firm Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en del spørgsmål, håber at der er nogle der vil byde ind med noget :)

Sienna Firm. Besøg hjemmeside på SiennaFirm.net

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sienna,


Jeg kan mærke at jeg ligeså stille og roligt bevæger mig over til udelukkende at bruge min smartphone, til langt det meste? Ved ikke om det hjælper dig?


Vh,
Caspar

Fra 2150 Nordhavn (Kbh. NØ)
Tilmeldt 15. Oct 16
Indlæg ialt: 34
Fra  Sienna Firm Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input, Casper.

Sienna Firm. Besøg hjemmeside på SiennaFirm.net

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nyligt skiftet til en Windows telefon - dels fordi jeg med min nyåbnede butik ville have et forretningsnummer på samme telefon, altså dobbelt simkort, og det er der en del Microsoft telefoner, som har. Og dels ville jeg gerne bruge min telefon til lidt færre ting, fx ikke blive fristet af spil - Windows telefoner har ikke mange apps. Og det har faktisk virket.

Som bonus har jeg fundet ud af, at min nye telefon er fantastisk god til email, og at den har langt bedre antenne end nogen anden telefon, jeg har haft.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)