Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstboks med diverse service information

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en smart måde at kunne informere omkring min kundeservice's åbningstider, mulighed for fri fragt osv.

Har fundet et par eksempler jeg godt kan lide, er dog i tvivl om, hvad det præcist hedder og hvordan man skal gribe det an med at få det lavet.

Som eksempel kan nævnes bodyman.dk (de fire kasser lige under deres menu med gratis fragt, trustpilot rating, telefonnummer osv.) eller aurea.dk (de tre kasser i bunden med unikke designs, telefonnummer og fragtpris).

Hvad hedder sådanne kasser? Text bokse lavet i HTML, andet? Hvordan får man lettest lavet noget lignende i Wordpress?

På forhånd tak for jeres hjælp!

 

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zatur,

Hvis det bare en er Wordpress-hjemmeside, så kan du vel egentlig bare vælge en tom text-widget, og så udfylde den med korrekte informationer? Har du eventuelt et link til den hjemmeside, hvor du ønske sådan en boks? :)

Vh,
Caspar

Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har desværre ikke nogen side på nuværende tidspunkt ... Den er lukket helt ned imens jeg arbejder på den :\

Mit tema har dog en header widget area som er placeret under menuen... Prøvede at indsætte tre text widgets, det endte dog bare med at blive tre overskrifter som stod lige under hinanden og ikke med den fine opdeling som eksemplerne jeg nævner i post #1 :\

Kan man godt selv tilføje en footer widget area, hvis man f.eks. ønsker at lave en omkring footeren som er gjort på aurea, på trods af at mit tema ikke har sådan et område at arbejde i?

Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu givet den gas og nørdet CSS og HTML det meste af natten. Jeg har ramt et resultat som jeg er 100% tilfreds med... Problemet er nu bare, jeg har testet min kode på en af de såkaldte test sites man kan finde rundt omkring på Google.

Hvordan får jeg konverteret min HTML og CSS kode, så Wordpress kan læse den i en widget?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)