Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

selvstændig maler uden uddannelse???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa, går lidt med en drøm om at starte som selvstændig selvom jeg har godt arbejde i forvejen, men kunne godt tænke mig og lave lidt ekstra penge.

min tanke er at jeg vil arbejde eftermiddag/weekend.

jeg regner selvfølgelig med at have en meget fair pris på mit arbejde da jeg som sagt ikke er uddannet maler.

jeg tænkte jeg ville bruge min egen bil som "firmabil" til at starte med også vil jeg have en Facebook side og annonce på Google og evt i den lokale avis, har selv en del maler grej, så min tanke er om en investering på 10.000 kr er nok til ovennævnte?
og hvis ikke jeg kan skaffe kunder og telefonen ikke ringer, jamen så er det ikke så slemt da jeg har arbejde og det kun er 10.000 jeg har investeret.

Mvh Morten

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens - hvis du er dygtig nok til at male :-)
Vær opmærksom på, at udlærte malere også ved meget om farver, lys og blanding af farver. Men bare du skriver, at du er ufaglært, skulle det være fint nok.

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Tilmeldt 12. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for respons Dennis! har du nogen ide om hvad en annonce på Google koster? :-)

mvh

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kompliceret, for at sige det mildt. Prøv at søge på Google Adwords, eller "sådan bruger du Google Adwords".

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MortenBig Smile

Det er en rigtig god ide, just do it!!! 

  1. Du kan vælge at starte et iværksætter selskab eller Enkeltmandsvirksomhed

  2. Ny hjemmeside er at foretrække frem for Facebook side. DU kan få din egen hjemmeside og bygge den op ret enkelt. Se fx. Thomas Bidstrup Privat rengøring. Han har bygget en hel virksomhed opkring en simpelt layout uden alle mulige unødvendige detaljer. http://www.retb.dk/ Han har selv fået det hele sat op. 


    Du kan også bruge 3-5000 på at få lavet en professionel hjemmeside. Hvilket jeg vil anbefale og jeg vil gerne hjælpe dig med at finde en holdbar løsning. 

  3. Google adwords er en god måde at starte en virksomhed på. men jeg kan ikke forestille mig at du kan sende dem som klikker på din reklame over til Facebook. Det vil,virke en smule useriøst. 



    God arbejdslyst!!

Rene

Tilmeldt 12. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej rene.

jeg vil gerne takke dig for dit input!
det med hjemmeside vil jeg overveje når jeg er kommet nærmere min beslutning.

jeg er dog næsten sikker på at det bliver til noget, for jeg har fået "blod på tanden"

Mvh Morten & god weekend.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)