Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway og indløsningaftale til store transaktioner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Vi står i den situation, at vi er ved at udvikle en ny B2B webshop, som supplement til fysisk salg. Det eneste vi mangler er en betalingsgateway og en indløsningsaftale.

Der er tale om fhv. dyre produkter fra små 10k til et par hundred tusinde. Vi forventer kun at modtage få køb gennem webshoppen, og ikke nødvendigvis et salg herigennem hver måned, da det som sagt er forholdsvis dyre produkter.

Vi leverer til det meste af verden, og derfor skal vi også kunne tage i mod internationale kort.

Jeg håber at I kan være behjælpelige med at finde rundt i junglen af betalingsgateways og især indløsningsaftaler.

Kan det passe, at det ikke er muligt at få en indløsningsaftale uden et gebyr baseret på procentsatser? Vi ønsker et fast transaktionsgebyr for internationale kort.

På forhånd tak for svar!

Venlig hilsen

Morten

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,
Jeg synes du skal prøve at kontakte:

https://pensopay.com/

Spørg efter Danny, han er meget dygtig, og måske han kan være dig behjælpelig med 
en fast aftale.

Mvh. Per

Tilmeldt 12. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svar, Per!

Jeg vil kigge nærmere på det.

Andre svar modtages også gerne!

Tror I at det er muligt, at lave en aftale om et fast transaktionsgebyr, som ikke er i procenter, selvom de oplyser om procentbaserede transaktionsgebyrer på deres hjemmesider?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

det skal være meget specielt for at få special aftale - meget af det ligger i selve kort gebyret hvis ikke vi taler dankort

Test dine egne priser og antal handler her -. med og uden flueben i Dankort - så ser du hvad du kan ha billigst www.kortgebyr.dk 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)