Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min webshop - jeg trækker lod om en lille flaske dejlig whisky blandt svarene :-)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej
Hvis jeg skulle finde eksklusiv whisky, og jeg så udvalget på forsiden, ville jeg hurtigt gå ud igen. Whiskyen er skam ganske fin, men særlig speciel er den ikke. Den er stort set magen til, hvad man kan finde i den lokale vinbutik( med enkelte undtagelser).
Derfor kommer du til at drukne i mængden.

Vil du brande dig på at være ekstraordinær, så er du nødt til at have et sortiment, der bakker det op.

Fx ved, som du gør, at blive eneimportør på et nyt marked.

Ellers kommer du til at tage kampen op mod rigtig mange etablerede butikker + et hav af udenlandske netshops, der inklusiv forsendelse, sælger nogle af dine flasker billigere.

- men fedt at du er sprunget ud i det. Lidt min egen drøm, men ovenstående tanker har desværre holdt mig tilbage(-; Håber, at det lykkes for dig

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg synes som udgangspunkt at konceptet, webdesign og domæne ikke sidder helt i skabet. 

Webshoppen forhandler ikke kun whisky og derfor er domæne du har valgt ikke optimalt
Webshoppen forhandler heller ikke de mest eksklusive whisky mærker som tidligere omtalt og derfor passer domæne navnet ikke til de produkter du har!!


Jeg vil bruge lidt tid på revurdere dit koncept og udarbejde et gennemarbejde UPS. Læs mere om det her


God arbejdslyst!!

René 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

René Gundel Nielsen:
Webshoppen forhandler ikke kun whisky og derfor er domæne du har valgt ikke optimalt

Webshoppen forhandler heller ikke de mest eksklusive whisky mærker som tidligere omtalt og derfor passer domæne navnet ikke til de produkter du har!!

Jeg mener ikke det er specielt vigtigt. Eksempelvis handler billigegolfbolde med meget andet end golfbolde, og de har sikkert også nogle dyre ting i deres sortiment. Så vidt jeg ved går det ganske godt på trods af det. Der findes mange andre eksempler.

Man kan lægge forskellige ting i eksklusivitet, men når han er eneforhandler af nogle af flaskerne synes jeg egentlig han lever op til det. Så lad være med at ændre navn nu, men fokuser på at få relevant trafik til din shop.

At 62% bouncer siger ikke ret meget når vi ikke ved hvor de kommer fra. Det betyder ikke nødvendig vis at din shop er katastrofal dårlig.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

angående domæne valg og komme op forskellige ord du kan bloggen på siden og få nogle til at linke til dine indlæggende så du ligger godt med forskellige ord http://exclusivewhisky.dk/billiger gode tilbud kan  blog indlæg hede så du ranker også med de ord

du kan også købe domæner bloggen på dem hvis du har tid at arbejde flere steder , husk der også skal være links til de  blogs du opretter 

husk når laver de indlæg blogger så lav dem på 500 ord mindst husk h1 overskrift og underoverskrift h2 og teksten h3 og overveje h4 h5 h6

  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:

René Gundel Nielsen:
Webshoppen forhandler ikke kun whisky og derfor er domæne du har valgt ikke optimalt

Webshoppen forhandler heller ikke de mest eksklusive whisky mærker som tidligere omtalt og derfor passer domæne navnet ikke til de produkter du har!!

Jeg mener ikke det er specielt vigtigt. Eksempelvis handler billigegolfbolde med meget andet end golfbolde, og de har sikkert også nogle dyre ting i deres sortiment. Så vidt jeg ved går det ganske godt på trods af det. Der findes mange andre eksempler.

Man kan lægge forskellige ting i eksklusivitet, men når han er eneforhandler af nogle af flaskerne synes jeg egentlig han lever op til det. Så lad være med at ændre navn nu, men fokuser på at få relevant trafik til din shop.

At 62% bouncer siger ikke ret meget når vi ikke ved hvor de kommer fra. Det betyder ikke nødvendig vis at din shop er katastrofal dårlig.

Hej

Jeg er enig i der findes mange webshop som har et navn relateret til en niche, også forhandler andre ting. Men da de startede deres niche webshop så var deres udvalg snævert, og når de så har fået et fast kundesekment så udvider de med andre niche relaterede produkter. DVS. som udgangspunkt var de bedst til noget, det er det navnet ligger op til.

Det drejer sig grundlæggende om et webshop USP. Hænger detaljerne sammen, leder de efter whisky finder det det forventede udvalg osv. Jeg forstår ideen med at være et navn som udvikler sig til et brand navn. Nicehair.dk som jo også forhandler andre ting. Men fra starten er husker jeg de kørte med et stramt udvalg og var de bedste til det og derfor kom kunderne der hen, for de viste webshoppen havde de fede ting...

Så tidligt i processen kan det være en god ide at lige tænke den delalje igennem ordentligt en gang til, for holdkært det bliver noget L... at skulle fikse det hele senere hen... Skal det tilpasse skal det være nu hvor det er lettere...

Jeg er enig i det med eksklusivt udvalg af whisky... Så skal der bare arbejdes med det USP!!!

Det er et godt stykke arbejde der er lagt i webshoppen...:)

https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Fra  exclusivewhisky.dk Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

 

Mange tak for alle de goe´ forslag til optimering / forbedring af exclusivewhisky.dk, som jeg er i gang med at gøre noget ved! :-)

Jeg trækker snarest vinderen af den lille men eksklusive flaske jeg satte på højkant.

Bedste whiskyhilsener fra Per Lovring // Sláinte! :-)

Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Umiddelbart en pæn og præsentabel butik.

Din titletag starter med ordet "spiritus", er der nogen bestemt grund til det?

Hvis jeg skulle købe whisky, ville jeg ikke søge efter spiritus, men netop whiskey.

Hvis jeg skulle købe en flaske Bruichladdich Octomore 6.1 - Scottish Barley til 1149kr. gider jeg ikke betale kortgebyr - Dankort/Visa/Mastercard/Diners/American Express/Ma (1,45 DKK + 0,1%)

Måske er din "fri fragt" for høj. Prøv evt. at lave en "fri fragt dag" og se hvordan det går.
håber du kan bruge det til noget:)

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Tilmeldt 8. Nov 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er simpel og let at navigere - Jeg synes dog godt, at et andet logo kunne gøre godt :-)

Sammenligner forbrugslån og kviklån på Forbrugerfinans.dk. Se mere her

Tilmeldt 11. Oct 16
Indlæg ialt: 5
Fra  exclusivewhisky.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er vinderen af en lille men herlig flaske Säntis Himmelberg trukket - og det blev Malthe fra Mynewarts.dk. Tillykke og endnu engang tak for hjælpen :-) Fortæl mig lige hvor den skal sendes hen. Pft Per Lovring

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lovring:

Så er vinderen af en lille men herlig flaske Säntis Himmelberg trukket - og det blev Malthe fra Mynewarts.dk. Tillykke og endnu engang tak for hjælpen :-) Fortæl mig lige hvor den skal sendes hen. Pft Per Lovring

rigtig god stil , der er blevet lovet en del gange noget , hvor så der aldrig er skrevet en vinder , super der er en præmie når man lover det  , det er super med ærlig iværksætter Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)