Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plugins optimering indkøbskurv

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har søgt lidt på nettet efter plugins som kan hjælpe med Optimeringen af min indkøbskurv i WooCommerce. Synes dog ikke, at jeg har kunne finde noget brugbart.

Derfor ville jeg gerne høre jer, hvad er jeres top plugins til optimering af indkøbskurven? Gratis såvel som købe plugins.

På forhånd tak for hjælpen!

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen som har noget at byde ind med? Skal nok også skynde mig at sige, at med optimering tænker jeg på alt lige fra konvertering, funktionalitet, synlighed såvel som design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes forskellige plugins til WooCommerce som "Cart reminder" o.lign. som sender kunden en email, hvis de har glemt deres kurv. Her kan man så vedlægge en rabatkode for at friste kunden til at færdiggøre købet.

Dette kan også gøres plugins som MailChimp, som du måske allerede bruger ifm. nyhedsbreve.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop hørt idag at det er ulovligt at sende en uopfordret mail til kunden. Ikke at nogen sikkert brokker sig, men der skal være et aktivt afkrydsningsfelt, hvis det skal bruges. Det var en jurist fra E-mærket som fortalte det. Jeg ville nemlig gerne selv sende mails, men med de bødetakster der er, skal jeg ikke have fingrene i maskinen. Jeg kører selv med Prestashop og her er det nemt med et plugin. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)