Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en drøm om at skabe noget stort? Det har jeg også.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en ambitiøs programmør og evt. også en god designer til et it-startup projekt. 

Jeg har brug for hjælp til at udvikle et godt webprojekt med tilhørende hjemmeside, og på sigt naturligvis også en app til mobile devices.

Det handler om et projekt, som med det rette hold kan gå hen og blive noget rigtigt stort. Vi taler om noget der ligner succes´er a la airbnb, uber osv.

Det er i hvert fald ambintionen, og så må vi se.

Jeg har idéen og 200.000 kr., men savner et hold der er villig til at bære det her hjem sammen med mig. Det gør vi ved hårdt arbejde og ved at tro 100% på projektet. En medinvestor kan også komme på tale, men er ikke nødvendigt.

Der er tale om et projekt for folk med iværksættergen, og derfor søges der som udgangspunkt IKKE hjælp mod betaling. Du skal bare have det fornødne drive og den bedste ekspertise. Det sidste skal du meget gerne kunne vise/bevise fra tidligere projekter eller lign.  

Om mig selv:

Jeg er erhvervsjurist, openminded, venlig, kreativ og proaktiv i min tilgang til at løse problemstillinger.   

Har du et som nævnt et iværksættergen, og er du ikke bange for at tage udfordringer op, så send mig en besked, hvor du fortæller om dig selv og dine erfaringer, og hvorfor vi to skal drikke en kop kaffe sammen, og evt. tale om det videre forløb. Husk at oplyse din e.mailadresse.

Glæder mig til at høre fra dig/jer.

De bedste hilsner

M. A. E.

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Det lyder meget spændende, skriv til os, så kan vi snakke om det :-) Kig evt. på moonsted.com og appkoncept.com og send mig en mail på: m@nsted.dk 

God dag!

//Mathias

Fra Herning
Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Scandimatic ApS Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant!

Kan hjælpe med flere af de punkter du efterspørger.

Tjek mine data, og se om vi matcher?

Yderligere gensidig info: u.l.f@mail.dk

Mvh

Ulf

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)