Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi vil gerne ha lavet en ny hjemmeside med hvem skal man bruge for alle siger jo at de er de bedste??

PS. det skal ikke være en webshop

Hilsen

Bjarne H. Jensen

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

Tjek Shopify.com ud, der kan du købe skabeloner, Templates, som du for næste ingen penge kan fylde tekst, farver og link ind i. Det skal virkelig være en kompliceret hjemmeside du har brug for, før end det ikke kan betale sig. 

Hilsen Rikke

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne!

Det kommer i høj grad an på hvad din nye hjemmeside skal "kunne".

Hvis du har planer om at lave meget Facebook Annoncering, så er det jo vigtigt at den konvertere rigtig godt.

Hvis du regner med at skulle ligge øverst på Google på nogle søgeord, så skal du vælge en leverandør som også er dygtig til søgemaskineoptimering.

Og det kommer selvfølgelig også meget an på dit budget. Hvis du ikke har over 10k til en ny hjemmeside, så vil reklamebureauer ikke lavet den for dig. I så fald skal du finde en mindre leverandør, hvor du kan se et par referencer der er i orden.

Du kan læse meget mere om at få designet en ny hjemmeside her, og hvilke krav du skal stille til den: https://www.riismedia.dk/ny-hjemmeside/

Hvis du kan fortælle lidt mere om hvilken hjemmeside det skal være og hvordan du vil skaffe trafikken til den, kan jeg godt give et par bud på dygtige leverandører til den :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

Jeg tror det vigtigste for jer er at finde ud af hvad i skal bruge siden til! Finde ud af hvilke krav i har til sitet?? Hvad skal sitet gøre for jeres virksomhed?? Selv om det ikke er en webshop, er det måske alligevel relevant at få vist nogle produkter, eller produkt set ups?

I har en side og hvad er det i mere har brug for?

Jeg ville gå efter noget i selv kan vedligeholde, hvor i med jeres tekniske egenskaber kan udnytte det CMS der ligger bag. Brugervenligt, så brugervenligt at i kan oprette nye sider og tilpasse eksisterende. Kort fortalt det skal være nemt. Så den nemmeste er at rent praktisk prøve jer frem mellem forskellige CMS systemer og se hvad der føles som et godt valg. Alle siger de er brugervenlige, men desværre forholder virkeligheden sig ikke altid sådan. 

I skal have en levende blog hvor i kan skrive om jeres produkter og fortælle mere detaljeret om hvem i er og hvad har som gør jer til et bedre valg en en af jeres konkurrenter. 


Mit bedst råd: Prøv jer frem!!

God arbejdslyst!!

René

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Lige pt. er jeg fuldt booket i min kalender. Jeg har ikke tid til at tage flere kunder ind (desværre). Men hvis du giver mig et kald i løbet af i dag på 3136 0737, så giver jeg dig gerne et par råd om hvad du skal være opmærksom på når du vælger dig din webdesigner.

God dag ;o)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)