Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken virksomhedstype skal jeg vælge??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står og vil gerne starte et Telemarketing firma. Det forholder sig dog sådan at jeg er lidt i tvivl om basisdetaljer angående oprettelse af type? Kan det bedst betale sig for mig at oprette et PMV eller IVS? Jeg er i kontakt med 2 potentielle kunder, og hvis alt lykkedes så kan jeg måske stå til at tjene ca 7.500 pr måned, så jeg overstiger altså de 50.000 pr år. Hvad vil i anbefale og hvorfor?

Jeg tager således også med glæde imod råd og tips fra jer :) Lige fra budget til salgsteknikker i TM osv..

Tak på forhånd!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebzo.

Jeg vil anbefale en enkeltmandsvirksomhed, fordi det er nemmest og især, hvis du ikke umiddelbart har tænkt dig at få andre ejere ind. Samtidig bliver du - i modsætning til PVM - momsregistreret fra starten og kan således få fradrag for momsen af alle dine opstartsudgifter.

Mht. budget: Du skal lave et opstartsbudget, et driftsbudget og et likviditetbudget, hvis du ønsker overblik over finanserne ved opstarten, løbende drift og løbende pengestrøm. Driftbudgettet er eksklusiv moms og fortæller, om det overhovedet kan betåle sig. Opstartsbudgettet laver du - pudsigt nok - ved opstarten, men også hvis du skal udvide på en måde, som kræver mere kapital end der (måske) er plads til i de andre budgetter.

Der er skrevet tykke bøger om salgsteknikker, så det vil jeg ikke komme ind på her :-). Kontakt mig, hvis jeg skal hjælpe med opstarten. 

God vind!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)