Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bogholder/revisor/sparringspartner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler en kvalificeret m/k fra område nær København til at løse nogle praktiske udfordringer og sparring omkring fremtidige beslutninger. Ydermere ønsker jeg en profil som kan strukturere mine interne procedurer så jeg kan arbejde mere effektiv ekstern.

Da min virksomhed er forholdsvis ny, har jeg ikke kapital til en ansat, så en pensionist eller lign. med nedenstående erfaringsgrundlag vil være ideelt.

 Min virksomhed er i drift, men står med nedenstående udfordringer. Jeg kun er mig selv og har jeg meget brug for hjælp til at løse disse punkter. I den daglige drift bruger jeg meget tid på at promoverer mine produkter og kundekontakt, som selvfølgelig betyder at jeg ikke har tid nok til at løse de interne/praktiske opgaver tilstrækkeligt.

  Jeg forventer et tidsforbrug på 10 timer pr. måned. Til oprettelse af kunder ca. 200 stk. vil det være udover det normale tidsforbrug, da det er en engangsforestilling.

 

Afstemning – bank

Rykkerskrivelse til ikke betalende kunder

Fakturering

Bogføring

Salgstal mv.

Løn

Skat og momsindberetning

 

Oprettelse af kunder i e-comomic

Lave formular til tilbud og priser

Lave formular til Ordrebekræftelser

Evt.

 

 

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe Smile

Vh.

Jens - 28184581

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Er det et krav at der skal bruges e-comomic? Hvis det ikke er, så kan vi hos Dansk Bilagsservice hjælpe dig med det du efterspørger. Vi klarer både bogholderi og bogføring og vores priser starter fra kun 189 kr/måneden. Du er velkommen til at ringe på 23 11 11 11 hvis du vil høre nærmere eller sende en pb. Du kan også læse mere om os på www.danskbilagsservice.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er frisk, selvom jeg ikke er "pensionist eller lignende". Lad os ringe/maile sammen snarest.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)