Jeg mangler en kvalificeret m/k fra område nær København til at løse nogle praktiske udfordringer og sparring omkring fremtidige beslutninger. Ydermere ønsker jeg en profil som kan strukturere mine interne procedurer så jeg kan arbejde mere effektiv ekstern. Da min virksomhed er forholdsvis ny, har jeg ikke kapital til en ansat, så en pensionist eller lign. med nedenstående erfaringsgrundlag vil være ideelt. Min virksomhed er i drift, men står med nedenstående udfordringer. Jeg kun er mig selv og har jeg meget brug for hjælp til at løse disse punkter. I den daglige drift bruger jeg meget tid på at promoverer mine produkter og kundekontakt, som selvfølgelig betyder at jeg ikke har tid nok til at løse de interne/praktiske opgaver tilstrækkeligt. Jeg forventer et tidsforbrug på 10 timer pr. måned. Til oprettelse af kunder ca. 200 stk. vil det være udover det normale tidsforbrug, da det er en engangsforestilling.
Afstemning – bank Rykkerskrivelse til ikke betalende kunder Salgstal mv. Løn
Oprettelse af kunder i e-comomic Lave formular til tilbud og priser Lave formular til Ordrebekræftelser Evt.
Jeg håber der er nogen som kan hjælpe
Vh. Jens - 28184581 |
Hej Jens
Er det et krav at der skal bruges e-comomic? Hvis det ikke er, så kan vi hos Dansk Bilagsservice hjælpe dig med det du efterspørger. Vi klarer både bogholderi og bogføring og vores priser starter fra kun 189 kr/måneden. Du er velkommen til at ringe på 23 11 11 11 hvis du vil høre nærmere eller sende en pb. Du kan også læse mere om os på www.danskbilagsservice.dk