Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside Har rundet besøgende

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har faktisk lige et spørgsmål Ved ikke om det er godt eller hvad det er men kiggede lige, og kan se at min hjemmeside har rundet 1200 besøgende på disse 3 måneder og lidt mere til. Jeg kun har været igang Ville høre om det er ok for en nybegynder Med egen hjemmeside. Ved godt at der kan gøres meget ved siden, og ved godt at seo kunne været bedre. Men ud over seo Og borset fra at gå ind i koderne, mund så der er nogle andre ting man endelig kan gøre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

når jeg ved hvor lidt du vidste i starten og du stadigvæk har problemer , så er det godt klaret Smile

mange sider har dog på et par dage disse besøgene jeg har haft på enkle dag 980 unikke besøgene , men jeg er også meget passioneret for det går fremad , alt skal være perfekt og jeg har brugt ingenting i markedsføring omkostninger min side er 10 måneder gamle 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det er rigtigt flot klaret :) Jeg vil også gerne være perfekt men er ikke godt til det, har stadig svært ved wordpress synes jeg, unikke besøgende ved jeg ikke lige hvad er. Men jeg kunne godt tænke mig at tingene blev bedre men det er svært, ved ikke om man skulle finde en partner eller hvad man skal gøre. For at tingene kan blive en del bedre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

serbare:

Okay det er rigtigt flot klaret :) Jeg vil også gerne være perfekt men er ikke godt til det, har stadig svært ved wordpress synes jeg, unikke besøgende ved jeg ikke lige hvad er. Men jeg kunne godt tænke mig at tingene blev bedre men det er svært, ved ikke om man skulle finde en partner eller hvad man skal gøre. For at tingene kan blive en del bedre

jeg var også helt blank i starten tilbage i år 2008 , jeg holdte en pause i slut 2012 så jeg havde fået en god grundviden og erfaringer , som jeg kørte på da jeg startede op med en nye hjemmeside igen , derfor gik det lidt stærkt og der er nok også lidt mere trafik i mine ord

jeg kan se folk klikker på samtlige af mine billeder på min side , jeg tror også lidt svært dit emme at ramme et meget højt tal , derved det er udmærket klaret synes jeg det tal du har nået Smile

unikke besøgende nå ja læs på amino.dk linket 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja har du ret i tung og hårdt emne jeg har valgt, men man skal vel lide det man laver og her går jeg ikke efter pengene. I sidste ende men nogle helt andre ting, så hvis der ikke er penge i det så er der nogle andre ting. Som jeg er godt tilfreds med i hverfald, men dog mangler jeg masser af viden inden for denne her verden, men jeg tænker selv at jeg holder mig bare til at skrive en masse, også må man se hvad der sker Ud over det kan man vel.

Købt sig nogle lunde billigt fra det for at komme lidt længere frem. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)