Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til SEO-eksperter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg sad og tjekkede backlinks hos nogle af mine konkurrenter og faldt over 2 backlinks, som scorede rigtig højt. Hjemmesiderne bruges tilsyneladende kun til at øge google placeringer for Scannet.dk's kunder. Jeg synes det er nogle mærkelige sider, der er ingen information og de er halvt danske og halvt engelske.

Det drejer sig om:
Shopping.as
ehandel.as

Mine spørgsmål:
Er det sandsynligt, at scannet ejer disse hjemmesider? hvordan kan så simple hjemmesider give så stærker backlinks? ejer eller bruger, alle SEO-virksomheder lignende hjemmesider?

Mvh Mark

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Hurricane Media ApS som står som registrant på domænerne.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ranke med selv de grimmeste hjemmesider. 

Om scannet ejer dem, kan jeg ikke se gør nogen forskel.

Hvis domænet har meget power og linker til scannet får scannet også meget power.

Tjek med Ahrefs DR eller Moz DA. 

Til sidst kan du bruge "Wayback machine" til at se hvordan hjemmesiden så ud før i tiden. 

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige til dit sidste spørgsmål:

Om alle bruger dem kan man jo ikke sige. Jeg bruger dem, da det er effektivt og virker.

Mange andre SEO guys fokuserer også meget på whitehat, hvilket også virker fint. Det handler bare om, hvilken vej man tager for at få ranked sin side.

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt tak for svar! :-)

Jeg var bare lidt overrasket over, hvor nemt det så må være at skabe hurtige resultater. Fandt 2 mere magen til, bare med et andet navn, som de også ejer. - Jeg er godt klar over, at der selvfølgelig skal mere til end gode backlinks.

Jeg må indrømme, at det er lidt spændende at lære hvilke metoder nogle af de professionelle bruger for at være et skridt foran. Deres metoder er jo ikke ligefrem noget de reklamerer med. :-)

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare en splog...

Du kan sagtens bruge dem til linkbuilding, du skal bare være opmærksom på, at de fra dag til dag kan miste værdien 100%. Og at mange splogs hverken giver salg eller trafik, de giver en minimal SEO værdi...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har meget undret mig de fleste seo har op til 1000 domæner eller flere de blogger ud til dem de tilbyder seo til , flere ligger i gråzone seo og man skal huske betaler mange penge for det , men er mystiske når hører en masse skal passe på men det er meget udbredt , jeg har dog ikke råd til dette at få sådanne nogle steder links jeg må godkendes og jeg vil ikke købe mange domæner for så skal man lave mere før der er overskud for så har man flere udgifter 

jeg satser på at få det gratis ud og så må der komme det der kommer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare fordi der er mange backlinks, behøver det altså ikke være et faktastisk sted at få links fra.

Prøv at se lidt nærmere på, hviken type backlinks f.eks. shopping.as har - tror lige jeg springer over der.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Bare fordi der er mange backlinks, behøver det altså ikke være et faktastisk sted at få links fra.

Prøv at se lidt nærmere på, hviken type backlinks f.eks. shopping.as har - tror lige jeg springer over der.

Enig et klasse eksempel på en splog :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)