Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal du starte din første virksomhed?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ebeltoft
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 11
Fra  Thagaard Konsulenthus Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Går du med en drøm om at starte som selvstændig eller udvikle og systematisere din nystartede virksomhed for at optimere overskud og øge salget?

 

Men kan du genkende nogle af de bekymringer, og manglende kompetencer vi havde da vi startede en af vores 3 virksomheder for 10 år siden?

-          Funding, opstartskapital og evt. banklån

-          Involverende markedsføring og valg af salgsplatformer og kanaler

-          Kampagner, tilbudsplatformer og "hvordan" man udnytter sit koncept

-          Personale; hvem, hvordan og hvorfor?

-          Videreudvikling og markedspositionering

-          Regnskab, økonomi, kontrol og ledelse

-          Design, logo, farver, lave hjemmeside og digital profilering

 

Der er ikke langt fra selvstændig til handy-sprælle-mand hvor man selv kan afgrænse sine udgifter med lidt gå-på-mod og korrekt information og guidance.

Jeg tilbyder en selv(stændig)hjælp, der dækker ovenstående områder i både praktisk og informativt format. Områderne dækker alt fra at lave dokumentation til banklån, status analyser, salgsfremmende hjemmesider, ansættelse af personale, produktudvikling og regnskab til alle de andre små og store ting man nogen gange ikke regner med man skal kunne som selvstændig. Tilbuddet er for virksomheder i en opstartsperiode de første 0-2 år, hvor du, som nystartet virksomhedsejer har muligheden for at få praktisk hjælp dag og nat samt input til de strategiske kortsigtede og langsigtede valg og muligheder, der udfolder sig – så du er sikret en hurtigst mulig markedspositionering, salg og glade involverede kunder.

 

-- Kort sagt: Sammer strammer vi rammen, men du maler billedet (og sælger det). --

 

Nøglen til en succesfuld opstart er som altid at positionere sig på markedet hurtigst muligt. Forkerte eller for langsomme og usikre beslutninger er ens egen største udfordring, og deraf kommer mit tilbud om konsulent hjælp på dine termer. Du forbliver i kontrol over beslutningerne, men har mulighed for dag og nat at tage kontakt til mig for små og store opgaver, som skal løses, men som falder uden for dine egne kompetenceområder.

 

Det er ikke alle selvstændige, der har samme kompetencer, og derfor er der ikke et samlet pakke-tilbud, hvoraf jeg kan sikre din virksomheds fremtidige markedsposition – men igennem en centraliseret og kontinuerlig information og hjælp fra en som forstår dig, din virksomhed, dine drømme og visioner for fremtiden – er muligheden for succes større.

-- Mit primære fokus som selvstændig har altid være at udbygge mine egne kompetencer for at spare tid og penge på ekstern hjælp og lade mine ansatte og b2b kunder fokusere på det de er bedste til. --

Selv(stændig)hjælp er for dig, som selvstændig, der ønsker at fokusere på det, du er god til, og at vi, sammen, laver en plan for, hvilke opgaver du skal have min praktiske hjælp til, samt hvilke opgaver du kan lære, korrekt, selv at varetage og spare penge på. Ideen er altid, at du skal kunne tjene penge på den input og praktisk hjælp du får, og vi omdanner de penge, du bruger på selv(stændig)hjælp til at finde, beholde og udvikle en stabil finansiel fremtid for virksomheden.

 

Prisen for min hjælp (både praktisk og informativt) for de første 5 timer er 350kr pr. time, derefter vil den stige til den normale pris på 500kr i timen. (eksklusiv moms, transport etc.)

 

Kort om mig: Jeg hedder Patrick Thagaard, er 29 år og bachelor-uddannet i oplevelsesøkonomi, ledelse og markedsføring. Jeg har været selvstændig siden 2006 med 3 forskellige virksomheder; servON (Gamehosting, online salg), Oplevelsestanken (Digital markedsføring) og Damhavens Spisehus (Take-Away restaurant). Heraf har jeg solgt den ene og de sidste to er stadig aktive og velfungerende. Det er 3 meget forskellige virksomheder og tilgange til de punkter tidligere nævnt hvilket har givet mig en direkte og hands-on erfaring til hvordan man starter og vedligeholder virksomheder i forskellige brancher og vil nu dele ud af de erfaringer for at skabe et sundere erhvervsliv for de interesserede til en lav og godt-givet-ud pris.

Nævneværdige kunder: Lübker, Lübker Grundejerforening, BeWell Ebeltoft, AC-AC Horsens, Animalbook, Novasoft Århus, Seidon Flensborg, Pasha Århus, BakboBooks mfl.

 

Kontakt:

Email: Patrick@Thagaard.org

Telefon: +45 6015 1925

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)