Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af børnetøj

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et sted, hvor man kan få produceret børnetøj med egne tekstil designs. Det skal nødvendigvis ikke være øko, men det må det meget gerne. 

Jeg er tæt på at have en lille kolletion klar, men jeg er meget i tvivl, om hvor mange penge, jeg skal sætte af. Jeg er klar på ordre på 300-500

Er der nogen, som har erfaringer med at få produceret, som kan give et eksempel på prisklasse. Fx - simpel børnebuks med tøjlabel, strørrelse og vaskemærke og bestilling af 500 styk. Hvad skal jeg sætte af til dette. 

Søger også potentielle producenter!

På forhånd tak!

Tilmeldt 29. Sep 16
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

højst sandsynligvis har tøjproducenten en leverandør af hangtags eller labels. men hvis det ikke er tilfældet. kan jeg godt hjælpe dig med at lave den. også selvom du ikke er klar til at få lavet flere tusind.

med venlig hilsen

Christian

Fototrykkeriet.dk

 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

hvordan er buksens design - simpelt eller med mange detaljer. Hvilken metervare skal der arbejdes med? Disse og sikker mange flere spørgsmål vil der være for at kunne give en pris, men en børne buks burde afhængigt af design etc. koster mellem 5 og 8 euro stykket. 

Alle producenter har leverandør på labels og anden trim, dette skal du ikke bekymre dig om. Men du skal angive design af labels - bemærk at de fleste label leverandører ikke laver under 1000 labels pr design. 

Mvh. 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 20. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen. Buksen er meget simpel i jersey. Jeg kontakter dig, Christian mht labels....kunne godt bruge nogle til mine egne designs nemlig 

Tilmeldt 20. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du evt en mail?

Tilmeldt 29. Sep 16
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv og skriv til mig på bengtssonglass @ gmail.com eller ring på 43657580

jeg har kontakt til systuer i Brasilien

med venlig hilsen

Søren bengtsson

Tilmeldt 27. Oct 16
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun gode erfaringer med www.bsvelvet.com

De har lavet et par kollektioner for mig indtil videre.

Priserne er fornuftige, servicen er god, leveringen er hurtig og de er placeret i Ungarn så man kan hurtigt besøge fabrikken hvis man ønsker det.

Du skal snakke med Andrea (det er ejeren af fabrikken)

Du kan hilse hende fra Simon Zhou :)

Hendes mail er:

andrea@bsvelvet.com

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Prøv at skriv på bengtssonglass@Gmail. Com,  jeg er i kontakt med steder der kan producere til rimelige priser.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)