Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate sider:

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Otterup
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

jeg har tænkt på, hvad er afiliate?

hvordan kommer man igang?

Nogle gode råd om afiliate inden man starter(Både positive og negative råd) 

tak på forhånd 

//Niklas

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Uh, se det var et større spørgsmål. Lad os prøve at gøre det lidt kort, hehe.

Affiliate er i bund og grund, hvor du henviser kunder til f.eks. webshops, hvorefter du får provision for det.

En af de udbredte metoder at drive affiliate marketing er ved at eje et eller websites. Du kan dog også bruge Facebook.

Herefter skaber du trafik til websitet eller Facebook siden. Når så dine besøgende klikker på et af de links, du har lavet som reklame, og køber noget, kan du modtage et beløb for det.

Der er flere forskellige måder, du kan modtage betaling. Nogle eksempler er:

- CPC: Du modtager betaling for hver gang en af dine besøgende klikker på et af dine links. CPC er som regel små beløb, da dine besøgende ikke nødvendigvis behøver at foretage sig noget specielt på det website, du reklamerer for.

- Leads: Du modtaget et fast beløb for en handling som din besøgende har foretaget. Det kan eks. være tilmelding til nyhedsbrev, sign up til konkurrencer, foretage et køb og meget andet.

- Provision (procentvis afregning): Her modtager du et vis antal procenter af det beløb, som dine besøgende har købt for.

Det var lige lidt om affiliate i hurtige og grove træk. Det dækker langt fra det hele, men du er velkommen til at skrive igen og spørge.

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Otterup
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis jeg starter som ny ik med affiliate:
Jeg starter med at få en flot hjemmeside op, får fundet et emne (ps4 udstyr/Fodboldstøvler).

Skal jeg have et link så jeg kan sælge/videre sælge produktet?
Hvordan får jeg det link?
Hvilket aftaler skal jeg lave?

Når jeg får solgt et produkt igennem min website, hvordan vil jeg så få penge for det?

Synes du det er godt hvis jeg markedsføre mit website på Facebook og Instagram (hvor ellers)?

Hvordan bliver jeg nr 1 (gode SEO ord)?

Hvad skal jeg ellers koncentrer mig om?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas83:
Skal jeg have et link så jeg kan sælge/videre sælge produktet?

Ja.

Niklas83:
Hvordan får jeg det link?

Det nemmeste er igennem affiliate netværker. Her er et par muligheder samt lidt mere info nyttig info. Personligt vil jeg anbefale Partner-Ads til hver en tid. Deres side er overskuelig, udbetalingen er til tiden, hver gang, der er et stort udvalg afg kampagner osv osv. Ejeren er også her på Amino.

Niklas83:
Hvilket aftaler skal jeg lave?

Hvis du hopper ind igennem et affiliate netværk, så skal du ikke lave nogle aftaler. Det benarbejde har netværket klaret. Du skal bare skaffe trafik.

Niklas83:
Når jeg får solgt et produkt igennem min website, hvordan vil jeg så få penge for det? 

Synes du det er godt hvis jeg markedsføre mit website på Facebook og Instagram (hvor ellers)? 

Hvordan bliver jeg nr 1 (gode SEO ord)? 

Hvad skal jeg ellers koncentrer mig om?

Lad os starte fra toppen. Udbetalingen afhænger af det valgte netværk. Partner-Ads udbetaler til din bankkonto den 1., når din konto har 250 eller mere stående, der er mere end 30 dage gamle.

Du kan med fordel sagtens markedsføre dit site på både Facebook, Instagram, Twitter, Google (AdWords) osv. Det kræver noget arbejde at målrette det ordentligt, så du ikke spilder penge, men er det gjort ordentligt, kan det sagtens betale sig.

Nummer 1 på Google kræver hårdt SEO arbejde. Start eventuelt med at hente den gratis udgave af SEO LEX. Forfatteren til bogen er også her på Amino.

Dit fokus bør være godt indhold, og ofte nyt af det. Udgiv løbende og gerne hold artikler på minimum en 4-500 ord. Brug diverse seo værktøjer til at se konkurrenters links, se hvad de har og se, om du kan gøre det endnu bedre. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Otterup
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

super fedt svar! må jeg skrive på en mail til dig? 

 hvis jeg får flere spørgsmål? 

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et blogindlæg, som forsøger at svare på disse spørgsmål. Måske kan du få noget ud af at læse det: https://blog.confero.dk/affiliate-markedsfoering-guide 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)