Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!! Mine kunder modtager ikke mine mails hvis de skriver fra Microsoft mail :(

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine kunder modtager ikke mine mails hvis de skriver fra Hotmail, gmail, live og outlook Osv.

Noget lander direkte i spam og nogen kommer slet ikke frem :(

Er der nogen kloge mennesker der ved hvad fejlen kan være ?

Mvh Cristian Ryborg

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har min mail hos Meebox, og jeg oplever nøjagtig det samme.

Jeg har tidligere oprettet tickets på det, men der går 1-2 uger, så er problemet der igen, og jeg har affundet mig med det indtil jeg finder et alternativ.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er med stor sandsynlighed fordi du ikke har opsat SPF/dkim, eller er spamflagged i deres systemer.

Det store problem med både Google og Microsoft er at ofte ryger de pågældende mails ikke engang i spamfilteret, men slettes bare uden modtageren videnende eller accept.

Når man sender på vegne af et domæne (typisk sin firmaemailadresse) skal man sørge for at afsender-serveren er verificeret med SPF/dkim, så man på den måde siger at den pågældende server har ret til at sende mails fra det pågældende domæne.

Når man sender transactional mails, f.eks. ordrebekræftelser eller andre ting direkte fra sin webserver, er det ikke altid nok med korrekt SPF/dkim, og vi bruger altid sendgrid.com, til at sende transactional email igennem, for at sikre de ikke bliver slettet eller ryger i spam i den anden ende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra der er tale om festgear.dk.

Jeg har tjekke spf og dkim for dit domæne. Disse er korrekt opsat, så dette er ikke årsagen.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Her forslår jeg en Office 365-plan som løsningen, og tilfældigvis er det faktisk også et produkt jeg sælger ;-)

Her koster en Exchange Online med 50GB 25,20 kr. excl. moms.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik Krogh:

Her forslår jeg en Office 365-plan som løsningen, og tilfældigvis er det faktisk også et produkt jeg sælger ;-)

Her koster en Exchange Online med 50GB 25,20 kr. excl. moms.

For folk som bruger email professionelt vil jeg personligt aldrig vælge en emailudbyder som uden videre sletter mine indgående emails, uden at give mig en notifikation eller minimum putte den under spam.

Microsoft har ydermere et problem, nemlig at selvom man er tilmeldt deres servicecenter, så man får besked såfremt en server ryger i deres spamfilter, så er det ikke alle deres forskellige filtrer der gives besked om, kun nogle af dem. Så selvom man er tilmeldt deres egen service er man som mailudbyder ikke sikker på at få besked fra dem, i tilfælde af et spamflag.

Mine erfaringer med Microsoft både som kunde hos dem, og som afsender til dem er meget dårlige, i forhold til hvad jeg ville forvente af så stor en udbyder.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)