Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg likes til min FB side?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle. Kunne i tænke jer at give vores virksomhed et like? Jeg står for vores Facebook side samt andet pr i vores forretning. Jeg syntes dog vores FB går meget langsom... Nogle ideer ? Har lavet konkurrencer mm.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Ønsker du at henvise til din facebookside, så ville jeg - hvis jeg var dig - linke til din facebookside. 

Der er rigtig mange ideer, som er brugbare, hvis du skal anskaffe dig flere likes på Facebook. Konkurrence, som du har prøvet, er fremragende. Lidt mere information og vi kan bedre hjælpe dig - hvad er din side? Hvad er din virksomhed? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Jeg var lige ved at se om jeg kunne læse nogle regler om jeg måtte linke eller ej.

https://m.facebook.com/mettmari.dk/

Vi er en butik som handler gammelt og nyt. Anderledes og unika ting men også helt almindelige ting.

Vi har netop åbnet butik i City2, og fik lavet en fin artikel i den forbindelse i lokal avisen.
Vores fb står bare lidt stille - vil gerne have den længere ud især nu hvor vores webshop
Også er kommet op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager sin tid og få nogle til at besøge din side, Jeg har selv brugt 33 måneder på det, der menes at man fx skal blogge et halvt år cirka før der måske, rigtig sker noget 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Metteej:

Hej Kasper.

Jeg var lige ved at se om jeg kunne læse nogle regler om jeg måtte linke eller ej.

https://m.facebook.com/mettmari.dk/

Vi er en butik som handler gammelt og nyt. Anderledes og unika ting men også helt almindelige ting.

Vi har netop åbnet butik i City2, og fik lavet en fin artikel i den forbindelse i lokal avisen.
Vores fb står bare lidt stille - vil gerne have den længere ud især nu hvor vores webshop
Også er kommet op.

Hej igen Mette

Jeg synes, det er værd at overveje at passe på med bare at sige, at man ønsker likes - hvilke likes, man får, er også af betydning. F.eks. hvis en 40´årig kvinde, der elsker kunst, liker din side - så har du fundet en i din målgruppe. Men hvis en 13´årig dreng, der IKKE interesserer sig for kunst, kommer til at trykke like ved en fejl; ja, så er det ikke brugbart... Derfor er kvalitet sommetider overskyggende til sammenligning med kvantitet. 

Men kendskab - og dermed likes - til jeres facebookside kommer jo af markedsføring; her er det glimrende at komme i medierne, som I allerede har eksperimenteret med. Men der er også mange andre muligheder, der er værd at overveje - har du lavet facebookannoncering? Er din webshop søgemaskineoptimeret, så folk kan finde den, når de søger på Google? Har du InstaGram oprettet til din virksomhed? Nyhedsbrev? Osv... Det hele tæller. :-)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Metteej:

Hej alle. Kunne i tænke jer at give vores virksomhed et like? 

Hvorfor skulle jeg det og hvad vil du bruge mit evt. like til??

Tilmeldt 21. Aug 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav noget fedt, og relevant. 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Matt-Mari Univers 

Jeg har kigget lidt på jeres Facebook side?

Hvis i vil Facebook så bliver i nød til at gribe det mere seriøst an og have en plan og ide med hvad i vil?

Annoncerer i og hvordan annoncerer i? Buster i opslag eller har sat jeres annoncer op med en målgruppe fx baseret på en persona analyse?

- Det fungerer ikke helt sådan her "Vi vil have en masse likes og de virtuelle likes skal så købe noget i vores butik ude i City 2"??



I kan bruge jeres Facebook side til at opbygge relationer til jeres potentielle kunder. I opbygger en relation ved at tale om det "Jeres Ideel kunde" baseret på jeres persona analyse, synes er fedt eller udfordret af. 

Lad os sige du sælger køkkenudstyr i kokke kvalitet. 

Så ville det give mening for dig at tale om fx. masterchef, bagedysten, storbyferie og restaurant besøg, Michelin restauranter, lækre steder i københavn hvor du kan få god fransk mad. Dvs. Emner som dine kunder synes er interessante.

Lad os sige at hver tiende opslag i laver er et salgopslag og resten er gode artikler om indretning,hvordan du restaurer et spejl, eller hvad der nu kunne være interessant for jeres kunder??

Der er ikke nogen som udgangpunkt sidder klistret til skærmen for at kigge på jeres Facebook side som næsten kun siger KØB KØB KØB!!!

Hvornår må vi sælge??

Når i har optjent en god karma på Facebook, kan i begynde at fortælle om jeres pop butik ude i City2!!

Som udgangpunkt er folk ikke på facebook for at købe noget!!

I kan godt nu gå i gang med at annoncere, men i skal have styr på jeres målgruppe, så pengene ikke flyver ude af jeres lommer..

Skriv endelig hvis i har et spørgsmål!!

God arbejdslyst!!


René

Tilmeldt 8. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej

jeg tror vis man skal havde like på sin fb skal man være mere go på for man skal sige til dem der har noget med butikken at inden de går ud af døre at de skal huske at like vores FB(: for man skal jo bare synlig gøre sig selv så meget så mulig i den her e-verden

http://mk-murer.dk/

vi er også kun på 36 like på vores FB og har sendt den vidre til et it firma der styre min fb nu så må jeg se om de kan nogen tricks jeg ikke kender!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)