Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere følgere på twitter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har gode ideer til at få flere følger på twitter som de gerne vil dele med mig,

Så bliver jeg glad

Mvh

Hilesen

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger hashtags for at komme mere btedt ud men at få rigtig mange følgere tager tid.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det handler grundlæggende om 2 ting:

1. Folk skal vide, at I findes på twitter.

2. Folk skal forstå, hvorfor de skal følge jer på twitter.

I kan få flere til at vide, I er på twitter ved at f.eks. dele jeres konto på Facebook eller hjemmeside - whatever - hvor I har besøgende. I den meddelelse kan I skrive, hvorfor folk "skal" følge jer på twitter; nye tilbud? Opdateringer? You get the point. 

Desuden kan konkurrence og debatter skabe følgere - dette afhænger selvfølgelig af din branche. :-)

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Jeg går igang :-)

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 16
Fra  DOOZY Marketing Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helena,

Alt efter din branche og virksomhedens produkter/ydelser, kan du som regel med fordel inddrage din målgruppe i dine opslag.

Brug @ til at målrette specifikt mod bestemte brugere, for at få dem til at tage stilling til dit opslag - og for at nå ud til deres følgere også. Det er dog oftest nemmest, hvis din målgruppe er B2B.

Du kan også med fordel begynde at følge relevante virksomheder/personer på Twitter, som er i samme branche som dig, eller som udviser interesse for dine produkter på den ene eller anden måde. Hvis du begynder at følge dem, kan det også være de begynder at følge dig. Det er ikke nogen ulempe at en virksomhedsprofil følger andre.

Og som det er blevet nævnt, er brugen af #hashtags også effektivt på Twitter. Men brug dem nu rigtigt. Du skal ikke lave lange, dumme hashtags som der er tendens til på diverse platforme, som #JegHarFåetEtNytProduktPåMinWebshop. Et hashtags sættes foran ét ord eller et officielt hashtag for en bestemt ting/begivenhed. Hvis du f.eks. er en frisør kunne du skrive "Ny #shampoo på min webshop". Et hashtag er jo en form for søgeord, og der er større sandsynlighed for at folk søger på "Shampoo" end på "Jegharfåetetnytproduktpåminwebshop". ;-)

Og som det også er nævnt - skab en klarhed om, hvad man kan forvente at se, hvis man følger dig. Det skal ikke bare være i øst og vest. Dog er der lidt mere frie tøjler på Twitter, hvor det ikke er unormalt med mange Tweets om dagen, i modsætning til Facebook.

Deltag også i samtaler - hvis nogen begynder at tweete om noget relevant, kan du komme med dine inputs. Og hvis nogen laver en relevant artikel for din branche, kan du med fordel retweete deres opslag.

Til sidst vil jeg dog lige gøre opmærksom på, at Twitter aldrig rigtig har fået helt fat i danskerne. Hvis du henvender dig til B2C, skal du være klar over, at mange danskere har en inaktiv Twitterprofil. Der er bedre muligheder hvis du henvender dig til B2B.

En Twitterprofil kræver også mere aktivitet end en Facebookprofil, så sørg for at du har tid til det.

Det var lidt inputs. Jeg håber, det kan bruges.

Held og lykke med det. :)

Med venlig hilsen

Thomas Lindegaard

DOOZY Marketing

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for godt svar Thomas. Det kan jeg (og garanteret også andre) bruge.

God aften til dig 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)