Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing - VSI Group søger flere samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Nu håber jeg ikke, at jeg overtræder nogen regler med dette indlæg.


Det er meget længe siden jeg har været aktiv herinde, men som et led i min overtagelse af VSI Group Asia Co., LTD og VSI Group Denmark ApS, er jeg igang med at udvide vores portfolie af samarbejdspartnere og tænkte Amino vil være et godt sted at gøre opmærksom på dette.

I juni måned 2016 overtog jeg alle anparter i VSI Group som jeg har været med til at stifte i 2010. Siden min overtagelse, har jeg haft en klar vision om at styrke virksomhedens outsourcing koncept, hvor webbureauer med fordel kan outsource deres udvikling til VSI Group's produktions afdeling i Thailand.

Vores lokation, gør at vores priser er omkostningseffektive, således du som samarbejdspartner, kan drage fordel at et samarbejde med en dansk ejet virksomhed i østen og samtidig få Dansk kvalitet, danske projektledere m.m.

Vi fører følgende services:

Web-udvikling (php, wordpress, Prestashop m.m.)
SEO & linkbuilding fra ejet netværk

Grafiske opgaver (Bannere, webdesign, tryksager m.m.)

Animationsvideoer

Video redigering

Tekstforfatning

Hosting

Vi har allerede nu en god håndfuld større samarbejdspartnere, så hvis du overvejer at kontakte mig, så starter du altså ikke et samarbejde op med en virksomhed uden erfaring, vi har eksisteret siden 2010 og har leveret ca. 800 webshops og 500 hjemmesider i tidens løb.

Virksomheden er PT bestående 25 medarbejdere.

Der er mulighed for at bygge et samarbejde på 3 forskellige måder.

Reseller:

Du har en fast timepris hos os, som er betydeligt lavere end vores slutkunder. Den bliver forhandlet ud fra antallet af timer der forventes at blive brugt pr. måned.

Du har her selv kontakt til dine kunder og viderefakturer selv dine kunder.

Dedikeret:

Hvis du ønsker dit helt eget team. Eksempelvis en projektleder, 2 udviklere og 1 grafiker, så har vi nogle fordelagtige priser for "Fast ansættelse" af dit eget team i VSI Group.

Certificeret:

Du sælger og behandler kunder for VSI Group Denmark ApS, som alle er abonnements baseret. Du får et kickback på x antal procent hver måned, så længe kunden er hos VSI Group.

Vi har selvfølgelig en række minimums krav til et samarbejde, men det kan vi tage ved videre dialog, såfremt interesse haves.

Jeg håber meget på at høre fra de af jer, som kunne være interesseret i et samarbejde.

De bedste hilsner
Mikkel Schmidt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)