Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ompakning af te?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg har et spørgsmål angående ompakning af te. 


- Er det lovligt, hvis jeg køber store mængder te fra eks. Tyskland, ompakker det i mindre mængder herhjemme og til sidst vidersælge det med egen emballage. 


Så vidt jeg forstår bliver der ikke brudt nogen varemærker ved det? 



Jeg håber, at der er nogle skarpe gutter og gutinder derude, som har tid til at hjælpe lidt :) 

God aften! 
Mvh Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er lidt usikker på om det er omfattet af levningsmiddels regler.  men foedevarestyrelsen.dk kan helt klart hjælpe dig.

/Kim

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sommerfyr:

Hej

Jeg er lidt usikker på om det er omfattet af levningsmiddels regler.  men foedevarestyrelsen.dk kan helt klart hjælpe dig.

/Kim


Lige præcis. Jeg tror jeg prøver at sende dem en mail. De er nok også den sikreste måde, at få afdækket mit spørgsmål. :) 

God aften.

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du skal naturligvis overholde fødevarestyrelsens krav til fødevarevirksomheder, både mht. import og ompakning af produktet.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)