Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket deal-site?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoes :-)

Jeg ønsker at prøve kræfte med et dealsite - primært for at blive eksponeret, så folk får øje på os (sælger tøj, sko & tilbehør til kvinder online + i butik)

MEN - hvilket deal site har du erfaring med et det bedste?

På forhånd tusinde tak for dit input!

Kh

Zuzan

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zuzan 

Vi har udarbejdet flere dealsites for vores kunder i WordPress og WooCommerce. Med WordPress har vi mulighed for at opsætte et design der passer netop til din målgruppe og de produkter som du ønsker til sælge. Endvidere får du en løsning hvor du ikke behøver at have en masse løbende omkostninger, da du selv står som ejer af dealsitet, og derved selv kan bestemme omfanget af hosting, support og generel drift. 

Jeg tager gerne en uforpligtende dialog med dig i forhold til dine muligheder i WordPress / WooCommerce. Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi evt. drøfte nærmere. 

Du er velkommen til at læse omkring vores webshopløsning på www.erhvervshjemmesider.dk/webshop - Denne vil også være dækkende over et "dealsite", da det stort set er samme tekniske omfang :-) 

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak Simon, måske jeg ikke har været helt klar i spyttet - men ønsker blot at benytte et af de nuværende dealsites, ikke selv oprette. Men tak fordi du tog dig tid til at svare ! :-)

Kh

Zuzan  Big Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zuzan 

Haha, det kan lige så godt være en arbejdsskade fra mig der bære lidt af skylden :-) 

God dag! 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

autoreply:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Sweetdeal giver god eksponering, dog er mange af kunderne tilbuds hunters, dvs forvent ikke at få en masse tilbagevendende kunder, med mindre du giver den gode rabatter...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for input! Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)