Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partnere til ny app startup, der er i udviklingsfasen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du være partner i en app startup, der er i udviklingsfasen og bosat i København?

 

Vi søger to personer:

 

1: En frontend app udvikler/grafisk designer;

Gerne med kompetencer inden for HTML/CSS. Det vil være et plus, hvis du har kendskab til Typescript og Angular 2.

 

2: En person med erfaring indenfor marketing/kommunkation/;

Andre kompetencer kan også godt være en mulighed, det vigtigste er et stort engagement og drive.

 

Tanken bag projektet:

 

Der er tale om en dating/friendship app, som er baseret på spontanitet og events. Det vil sige, at man i appen kun kan se 48 timer frem. I denne periode kan man se personer, som f.eks. har lyst til at:

 

  • Gå en tur
  • Drikke en kop kaffe
  • Drikke en øl på et værtshus
  • Tage en tur til den blå planet
  • Eller noget helt andet

 

Scenarier:

 

En kvinde slanger sig på sofaen onsdag eftermiddag, men i stedet for at lappe sit seriemaraton i sig, kan hun benytte sig af appen – og senere samme aftenen har hun arrangeret en lille spadsertur om søerne i skønne København.

 

En mand er på forretningsrejse, og har en aften tilbage inden han vender snuden hjemad. Han vil gerne ud og møde én der kan berige ham med noget af kulturen i landet han besøger. Det kan dreje sig dating eller et bare venskabeligt møde.

 

Teamet bag:

 

På nuværende tidspunkt består teamet af tre personer på hhv. 26, 26 og 23, der har forskellige kompetencer inden for backend udvikling, online marketing, business development og med erfaring fra flere tidligere startups.

 

Vi er stadig i en tidlig startup fase, hvor der er mulighed for at dirigere og ændre retning på projektet løbende. Hvis det lyder interessant, så send en besked.

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,

Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig.

Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias
Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Perssson.

Mit navn er Tobias og jeg er ved at afslutte min uddannelse som markedsføringsøkonom (Til Januar). Jeg sidder pt. i Amsterdam og arbejder med ekspanderingen af en international virksomhed til det danske marked. Jeg vender tilbage D. 1 December, og flytter tilbage til min lejlighed på Nørrebro.

Min erfaring på papir er minimal, men jeg har det vigtigeste af alt: Drive.

Jeg havde egentlig tænkt mig at arbejde det næste halve år på min egen forretningside, men er så småt begyndt at lede efter samarbejdspartnere da successraten øges væsentligt.

Står du stadig og mangler en marketing/kommunikationspartner? I så fald er jeg helt klart interesseret!

Mvh.

Tobias

Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 15
Fra  MM Budget ApS Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Leder i stadig efter partner?

Tilmeldt 1. Jul 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hey , great concept. you can find some developers and inversor and launch it on your own.  the friendship/ dating niche as the friendship day is coming, will work great on app store. check our www.friendshipdayz.com for similler type of concept. Skype-Blush

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)