Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefalinger på Backup software søges?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne høre, om der er nogle, der kan anbefale noget software til backup af sine PC'er.

Hidtil har vi kørt med at bruge Dropbox, og egentlig anset, det som værende godt nok.

Men jeg vil gerne have noget, som gør at vi ikke er sårbare over for virusangreb, hvor alle filer, mapper m.m bliver krypteret.

For vores vedkommende, vil det være ca. 12 pc'ere, og en samlet datamængde på estimeret 800 GB, som vi gerne skal have backup af.

Vi har før prøvet TDC backup, hvilket var en brugervenlighedsmæssigt mareridt, så nem og enkel opsætning må gerne være et fokuspunkt.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Du kan bruges vores backup system Dansave. Se mere ind på vores hjemmeside www.dansave.dk .

Sige til hvis du gerne vil have et godt tilbud. Du kan skrive direkte til mig på nikolas@dansave.dk

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ganske tilfredse med Norton. ganske glimrende anti virus program som beskytter imod diverse angreb og samtidig klarer backups automatisk, så længe man har konfigurereret det.

Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Onlime.dk Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon
Hvis du skriver til mig, så vil jeg gerne give dig et godt tilbud på vores cloud løsning hos Onlime.dk.

Du kan sende mig en PM her på Amino eller smide mig en mail på mathias(a)onlime.dk :-)

Med venlig hilsen

Mathias

Jeg driver til dagligt Onlime.dk - Vi leverer Danmarks bedste løsning, når det kommer til backup og lagerplads i skyen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)