Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par hurtige SEO-spørgsmål

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg har et par SEO-spørgsmål, som jeg håber nogle kan svare på :)

1) Jeg har læst, at google ikke differentierer i forhold til bøjningen af søgeord. I mit konkrete tilfælde maleri/malerier. Google Keyword-planner viste også det eksakt samme antal forespørgsler på begge disse ord. Jeg kan dog se et meget forskellige søgeresultat afhængig af om jeg søger på ental/flertal. Er der noget jeg har misset?

2) Giver flere links fra samme side mere værdi end et enkelt fra en side? Eller sagt på en anden måde: Kan man lige så godt gå efter at få 10 links fra én side fremfor at få 1 link fra 10 forskellige (antaget at de har samme værdi)?

Mvh.

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

1) For det første kan du ikke stole på "keyword planner". Du skal tænke på Keyword planner som Adwords og ikke SEO. Hvis du byder på keywordet "maleri" vil din reklame også blive vist for malerier. Google forstår og læser maleri/malerier som det samme, men derfor kan de forskellige hjemmesider godt være optimeret forskelligt.

2) Ja selvfølgelig, men ikke ligeså meget. At få 10 links fra den samme hjemmeside er ikke ligeså kraftfuldt, som at få 10 fra 10 forskellige hjemmesider. Hvis du allerede har 1 link fra en side, vil 1 mere ikke gøre ligeså meget.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)