Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mastercard nødvendigt i webshop?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en lille webshop, hvor jeg sælger oppustelige kajakker, og tilbyder Dankort-betaling.
Ingen har endnu spurgt om andre muligheder.
Dankort var det billigste gennem NETS og ePay - da jeg kun henvender mig til danske kunder.
Prisen på produkterne er mellem ca. 4-10.000 kr.
Vil i anbefale at bruge (vel 1000 kr. ekstra om året), på at få masterkort også?
Vil det give flere kunder, pga. kreditten? Eller er der andet som i har erfaring med?

Tak 

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede i sin tid også kun med Dankort.

Men , ja det var noget helt andet at få kreditkortene med - bla. mange firmaer har det som firmakort, og det er ganske få handler der skal igennem før det er tjent ind.

Problemet er at de fleste kunder ikke gider kontakte en, hvis der er et eller andet de ikke er tilfredse med ( herunder betalingsmuligheder) - de smutter bare videre til næste shop.

Så generelt bør man tilbyde flest mulig betalingsløsninger.

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.
Der er forskellige pakke-løsninger - nogen som kender den billigste løsning på at få MasterCard og Dankort (i PrestaShop)?

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal også huske at der er mange der slet ikke har Dankort, men i stedet Mastercard Debit, Visa Electron etc.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Epay har lige åbnet Bambora som er en konkurrent til clearhaus.
Begge er gratis men koster lidt ekstra per transaktion.
Har du kigget på dem?

Du kan også lave en udregning her:
https://kortgebyr.dk/

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for link.

Lige nu betaler jeg 99,- per måned for ePay light og 1000 kr. for NETS-aftale med Dankort, og hver transaktion koster næsten intet.
Med Bambora vil de tage 1,45% - også på Dankortet? Så begynder det at blive pebret.
Som sagt ligger transaktionerne på ca. 4000-10.000 kr.

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor at du siger Dankort kontra mastercard. Har du KUN dankort aftale eller har du også en visa aftale?

Vi har quickpay og igennem dem bruger vi clearhaus til visa og master, det koster pr transaktion. Clearhaus har intet med DK at gøre og vi har stadig vores aftale hos NETS

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er VISA/Dankort aftale.

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange unge har kun Visa debit eller Mastercard debit. Desuden er det en fordel med mobile Pay også

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)