Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev-plugin til Wordpress - hvordan?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Billum
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har - i ren og skær kådhed over min meget snarlige forfatterdebut - netop hentet plug-in'et Tribunate Newsletters. Hvordan filen virker det? Jeg har pludselig fået en fane mere (Manage subscriptions) på hjemmesiden. Det var jo ikke meningen. Der skulle jo bare komme en pop-up, hvor man kunne tilmelde sig.

HJÆLP (...og mange tak!)

Michael

Ny anmelderrost børnebog for de 5-10-årige: Blåskæg 

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at sige uden mere info (fx link til din hjemmeside). For det meste opretter Plugins en ekstra fane i Wordpress kontrolpanelet som er "backend", og ikke noget på dit site som er det man kalder "frontend". Og alle Subscription Plugins har jo - selvfølgelig - et kartotek over abonnenter. Det er nok det du kan se - og formodentlig i dit kontrolpanel.

De fleste Plugins har en tilhørende Widget som skal flyttes fra Widget området og ud i fx en Sidebar eller lignende område.

Nogle bruger de såkaldte short codes (fx [dette er en short code]) som skal sættes ind på den Side hvor man vil have sin Subscription sign-up formular.

Men prøv at spørge her:

https://wordpress.org/support/plugin/newsletters-lite

Der er dedikerede support fora som dette til alle WP Plugins; og sikkert nogle personer i disse fora som har haft lignende problem. Eller som kan hjælpe dig med at forstå hvordan Plugin'en virker helt præcist - hvis ikke det faktisk står på Plugine'ts egen præsentationsside.

Held og lykke med det. :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)