Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress opdatering og vupti...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke engang hvem jeg skal kontakte for at fikse mit problem så derfor spørger jeg jer...

Min wordpress side gik jeg ind på for at lave videre på den. Der var 6 opdateringer i plugins som jeg gik ind og opdateret som jeg plejer at gøre hvis der er nogen der skal opdateres... og vupti så kan siden ikke vises, jeg kan ikke komme ind på wordspress, og jeg har faktisk ingen ide om hvad der kan være sket andet end et hul, en virus, eller sådan noget. Så spørgsmålet er HVOR STARTER JEG? .. er det wordpress der skal hjælpe, er det en webdesigner, en programmør hvem skal hjælpe mig 

Siden hedder Hellejo.com.. mine andre wordspressider viker fine... 

Tak herfra

Helle

Jeg har fået fat i en der  kan hjælpe men tak for bidragene.. :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle 

Når du vælger at opdaterer din WordPress hjemmesides plugins og andre moduler skal du ALTID følge en klar procedure, ellers risikere du at det går galt. Lav praktisk kan det forklares således at dine plugins kulminere i forbindelse med de nye opdateringer. 

Du er højst sandsynligt ikke blevet hacket, eller lignende som du ellers kunne fristes til at tro. Der er blot tale en en fejl der direkte er forekommet af dine opdateringer. 

Vi kan muligvis hjælpe dig! Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Vedlæg gerne relevant teknisk info såsom hvor jeres webhotel er placeret, samt hvilken ydelse du har købt herigennem. 

Er på pinden indtil kl. 15:00 i dag. 

Du kan evt. læse mere om vores WordPress-vedligeholdelsespakke her: https://erhvervshjemmesider.dk/services/vedligeholdelse/ Med denne løsning ville dit problem aldrig opstå, da vi står for alt den tekniske drift af dit WordPress-site. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Din side melder en fejl 500 (Internal Server Error) efter du har opdateret den.

Jeg ville starte med at omdøbe din .htaccess fil og se om dette løser problemet.

Dette skal du gøre via FTP-adgang til dit domæne.

Hvis det driller vil jeg gerne hjælpe dig med det.

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.
Vi kan sagtens hjælpe dig, det er normalt ikke noget der tager så lang tid at fixe, vi har en meget lav time pris.
Du kan skrive til mig på kim@cyberdata.dk

Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Kim... jeg notere mig din mail

Helle

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant.
Jeg har selv en WP-side.
Hvordan kan jeg selv undgå at dette sker i fremtiden?
At jeg kun opdaterer plugins eller selve WP, når alle er konvertible med hinanden?
Tak

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Det er sket flere gange for mig - i forskellige sammenhænge. Det nemmeste er at omdøbe din plugins-folder - til eks. old-plugins. Dette skal du gøre via FTP. 

Herefter bør du kunne logge ind og du kan installere dine plugins én for én. Indstillingerne er gemt, så det burde være hurtig løst.

Mvh,

Morten

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)