Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger NFC/MiFARE teknologi (Udvikling eller det rigtige køb)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 30. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Dette er mit første indlæg herinde, så er meget spændt på den feedback dette fantastiske site kan give :-)

Mit projekt går i grove træk ud på at implementere en chip i naturmateriale (sten, træ etc.), som så kan scannes af en smartphone og videresende forbrugeren til en hjemmeside.

Har søgt på eBay, Amazon, alibaba og aliexpress efter den rigtige teknologi, men kan ikke helt finde hoved og hale i det store udvalg der findes.

Mit idégrundlag bygger på en chip som kan scannes på nogle cm's afstand, samt kan samarbejde med både iPhone og Android systemer.

Jeg uddyber gerne, hvis der er behov for det! Ser frem imod Jeres feedback!

Med venlig hilsen

Sebastian Frenander

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.
Udmiddelbart så kan QR koder bruges.

Mvh Morten

Fra Aabenraa
Tilmeldt 30. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Tak for din respons.

Har ikke undersøgt QR koden nærmere, da jeg gerne vil undgå "stregkoden" og personliggøre produktet.

Må hellere undersøge QR kodens funktioner for enten at forsætte ned ad den sti eller udelukke det :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså du kan jo få rfid i alle tænkelige former og størrelser, og så er det jo bare om at indbygge det i dine produkter? Du kan få klistermærker du kan sætte udenpå eller du kan bore/fræse et hul i produktet og indsætte en chip? Altså jeg mener ikke at chippen er noget problem, dit primære problem handler om hvordan du kan indbygge den i dine materialer.

Du er velkommen til at kontakte mig på mikkel@mikjaer.com hvis du har nogen konkrete spørsmål, så skal jeg se hvad jeg kan gøre :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)