Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en engageret partner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe denne tråd an, da jeg ikke er 100 % sikker på, hvordan og hvorledes et eventuel projekt kunne startes. Pt. er jeg en del af et af Danmarks største portaler inden for konsumer teknologi med små 100.000 unikke besøg pr. måned og et par ganske aktive Facebook grupper, en YouTube partner kanal samt flere andre grene af samme områder. Længe har tanken om en sideløbende shop bimlet i baghovedet, men jeg har aldrig fået gjort noget ved lysten til at starte selv. Der er også koblet et par FB-grupper på, hvoraf den ene har små 10.000 følgere, så brandingsværdien er stor, hvis ideen er den rette.

Gennem vores platform og små 13 år inden for området, har jeg oparbejdet et KÆMPE netværk og kontakter, som kunne sættes i spil til et givent projekt. Som nystartet virksomhed, kan det at markedsføre sit firma være en kæmpe opgave samt omkostningfyldt, og her kunne mit nuværende virke komme et samarbejde til gode, da vi kan få gratis reklame. Oveni hatten er jeg fuld certificeret i AdWords samt Analytics, og har gennemgået 4 måneders uddannelse inden for SoMe, som løbende vil stille et potentielt samarbejde godt. Jeg har ikke en super god idé til at muligt projekt, men har du ideen, så har jeg måske resten, der kunne skyde os godt afsted.

Et potentielt samarbejde/partnerskab om et nyt projekt, behøver bestemt ikke omhandle elektronik

Interesseret,så send mig en PM for yderlige informationer.

Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skriver du hej??

Fra Fritids bonderøv Kibæk/Troldhede
Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, det kunne godt en som dig jeg, jeg har brug for. Kan vi ringe sammen eller mødes

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en pm

Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars!

Jeg er en ung fyr med hoved fyldt med idéer! Jeg kunne forstille mig et godt partnerskab, da det jeg mangler er dine ressourcer/kompetencer.
Jeg sender lige en privat besked til dig.

Mvh

Magnus

Fra Fritids bonderøv Kibæk/Troldhede
Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan sender man en personlig besked?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)