Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Papæsker til kager

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarup
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Er der nogen derude, der kender til, eller kan anbefale en virksomhed der laver kageæsker. Det skal være en æske i pap.  der kan inddeles i små rum, og med gennemsigtigt plastik rude i, så man kan se kagerne. Dem jeg har talt med indtil videre, siger at det bliver alt for dyrt, med specielt fremstillet æsker, og at jeg mere skal kigge efter en standard løsning. Jeg hører gerne fra jer, hvis I kender til nogen der måske kan hjælpe - takker:)

Venlig hilsen

Stine

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

En hurtig google søgning på cake packaging boxes kommer der et hav af muligheder frem. Husk selvfølgelig at kigge på de sider som sender indenfor EU's grænser. 

Et hurtigt link til en af de fine shops jeg fandt: https://www.cakecraftshop.co.uk/shop/3/

Tilmeldt 27. Aug 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine.

Hvor store skal disse æsker være og i hvilken kvalitet, samt antal som du er interesseret i?

Mvh Wood Empress

Fra Aarup
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Super, mange tak, dem vil jeg lige tage et nærmere kig på.

Stine

Fra Aarup
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Den ene æske er omkring 15 x 9 cm. og en anden æske skal være omkring 15 x 18 cm. Målene er ikke 100 procent fastlagt, men det er noget i den størrelsesorden. Det skal være en ok kvalitet, da det skal vise et produkt der udstråler kvalitet, hvis du kan følge mig. Antallet må vi snakke om, da det her er helt i opstartsfasen, og jeg endnu ikke ved hvor mange vi skal starte med.

Venlig hilsen

Stine

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)