Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investeringsmuligheder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg pitchede min idé til en forretning for en seriøs, intelligent herre i går - det viste sig, at han gik rundt med nogenlunde samme idé. Og han har de kontakter, jeg ikke har, og omvendt. Vi skal snarest mødes og snakke investering. Jeg er dog helt bar på området, og vil ikke mødes med ham uden at have en anelse om selve investeringsprocessen. Så kære Aminoer, kan i fortælle mig lidt om den? Lad os sige, at han investerer 1 mio. kr., hvad sker der så, når de penge er tilbagebetalt og ikke mindst undervejs i tilbagebetalingsprocessen? Hvor ofte skal jeg betale ham osv.? hvad med renter? Jeg går stærkt ud fra, at der er et hav af muligheder her. 

På forhånd tak for svar.

Mvh. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

der er et hav af muligheder ja. Alt fra at han vil have ½ del af et selskab til han vil have 40% af overskuddet hvert år for evigt - til alm tilbagebetaling mod en rente som sikkert så er ret så høj - så det kan man slet ikke svare på. Man kan sige, at investorer generelt er langt mere risiko villige end banker og kan sætte sig ind i enkelt projekter langt mere, men de er jo som udgangspunkt også vældig dyre

Du vil med fordel nok kunne knytte en mentor til dig - hvis du kan finde en sådan i netværket - for det kan gå rigtigt godt og rigtig galt. Det sidste mest, hvis investor sidder med al erfaring og viden, og du bare sidder med lysten til pengene - se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)