Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FRI TOLD FRA KINA?!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har tjekket efter en del jakker på forskellige hjemmesider, men ingen faldt for min sag😬
Men jeg har så fundet en god sælger, som sælger inde på Ebay, som sælger ægte vinterjakke med ægte pels for 5-600,-kr! Det første gang skal jeg købe en vinterjakke uden for EU😁
Det er 1 stk vinterjakke vi taler om her!
Jeg har skrevet til sælgeren, om der vil komme told på, og hun skriver således"no, we put 20USd as the value of the parcel". Kan det passer, at der ikke kommer told&afgift på det????????

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lolitop:
jeg har så fundet en god sælger, som sælger inde på Ebay, som sælger ægte vinterjakke med ægte pels for 5-600,-kr! Det første gang skal jeg købe en vinterjakke uden for EU😁
hvis noget er for godt til at være sandt - så skal man holde sig borte

Lolitop:
Jeg har skrevet til sælgeren, om der vil komme told på, og hun skriver således"no, we put 20USd as the value of the parcel". Kan det passer, at der ikke kommer told&afgift på det?
det er kendt Kina måde at de snyder  - både eget land ved at holde deres omsætning og fortjeneste nede ved falske priser - ofte skal man betale til helt andre kanaler. Derudover snyder visse af dem så også told i ankomstlandet ved at skrive en falsk lav værdi på

OM told i DK godkender en jakke de kan se måtte være med ægte pels ??? til kun at koste 20 dollars eller ca 135 kroner - NAH næppe - De vil givet kunne kræve mere dokumentation (f.eks. din betaling) Man kan så sige at told og moms på 500 kr jo ikke vælter noget som helst læs - men jeg tror den pels futter af som polyester

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)