Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma kræver mit domænenavn kan de det?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard:

Fashion-Seller:

Har din advokat seriøst sagt det? 

Dvs alle dem der har hobby elle fritidshjemmesider, de kan miste dem, fordi de ikke bruges erhvervsmæssigt? Det ville dælme være trist, hvis det forholdt sig sådan, men heldigvis er virkeligheden anderledes...

Fashionseller. Det var en konkret vurdering af den pågældende situation. Trådstarter siger:

Hr.T:
et domænenavn til brug inden for mit firmas salgs område, men aldrig taget navnet i brug.

Vi taler altså ikke om ullerupfritidshjem.dk. Som det også nævnes i tråden, er det en konkret vurdering, som skal til. Du kan ikke regne med at kunne have et domæne, f.eks. maersk.dk liggende parkeret i årevis indtil du får et godt tilbud på det.

Sorry to say, men det der er nogle fuldstændig håbløse sammenligninger. Du aner ikke, hvad domænet er, og din advokat påstår, at et domæne kan blive taget fra dig, hvis du ikke anvender det erhversmæssigt?

Maersk er iøvrigt et registeret varemærke, så havde du det i et .dk domæne, så var udfaldet ret logisk, med mindre du hedder Maersk eller har et firma, der hedder dette...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke her sige andet, end hvad han sagde, jeg kan derfor heller ikke argumentere på hans vegne. Du kan sende mig en mail, så kan jeg sende dig en kopi af korrespondancen.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til trådstarter:

Du købte et domæne for 11 år siden.

Du har aldrig brugt det.

Du aner ikke hvad du skal bruge det til

Du synes 3-4 tusind er for lidt.

Hvad i alverden skulle berettige at domænet skulle være mere værd? Du har intet gjort for at øge værdien på det, men nu vil du score kassen på, at andre vil anvende det.

Langt ude i min verden. Tag pengene og kom videre med dit liv i stedet for at lege bountyhunter. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)