Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT, Bikort, frikort og hovedkort

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle mennesker har et frikort, men er det forstået korrekt, hvis jeg har et job så bruger jeg mit hovedkort. Men jeg har fået en lille hobby i at leje ting ud til lokale og det tjener jeg ikke det vilde på, men penge er penge og skat er skat. Kan jeg så godt vælge at lade være med at betale skat og lade disse indkomster gå over mit frikort? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

K0ngen:

Alle mennesker har et frikort, men er det forstået korrekt, hvis jeg har et job så bruger jeg mit hovedkort. Men jeg har fået en lille hobby i at leje ting ud til lokale og det tjener jeg ikke det vilde på, men penge er penge og skat er skat. Kan jeg så godt vælge at lade være med at betale skat og lade disse indkomster gå over mit frikort? 

nej - når du har et arbejde som korrekt bruger dit hovedkort - så bruger det arbejde hele dit fradrag (og så er der jo ikke noget frikort)

Du skal angive dit overskud på din lille virksomhed - bedst i udvidet selvangivelse rubrik 111 eller hvis småt - i alm selvangivelse rubrik 15

Du får dit fulde fradrag i alle fald - Bruger dit arbejde det ikke fuldt ud - så får du det stadigt som nedslag

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)