Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg virkelig betale ved aflysning?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

...Nu hører det så også med til historien, at fra første dag af, jeg viste interesse for kursusfirmaet, blev jeg tæppebombet med mails med god råd og tilbud på onlinekursus o.s.v. Men det virkede og jeg besluttede mig for at købe deres onlinekursus. Jeg var nemlig også blevet stærkt i tvivl om jeg overhovedet havde bekræftet kursustilmeldingen. Jeg havde jo ikke betalt noget, og bekræftelsesmailen var druknet i al den spam, jeg fik fra dem. Da jeg så senere fandt kursustilmeldingen - efter de havde fået pengene for online-kurset - skrev jeg og afmeldte, og fik en faktura retur som tak.

I eksemplet med restauranterne, har de en reel udgift til mad, der er på ca 20% af fakturaprisen, så i tilfælde specielt med større selskaber er det helt fair, hvis de tager en forudbetaling på 20%. Brancheforhold må så afgøre, hvornår bordet fanger. Altså at det er for sent at sælge pladsen til andre arrangementer.

Online intuitiv planlægning med Group Planner

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du betalt eller har du ikke betalt. Dit seneste indlæg siger begge dele!

Det ændrer dog ikke facit, og det gør deres tæppebombning med mails heller ikke.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

pc-gram:

...Nu hører det så også med til historien, at fra første dag af, jeg viste interesse for kursusfirmaet, blev jeg tæppebombet med mails med god råd og tilbud på onlinekursus o.s.v. Men det virkede og jeg besluttede mig for at købe deres onlinekursus. Jeg var nemlig også blevet stærkt i tvivl om jeg overhovedet havde bekræftet kursustilmeldingen. Jeg havde jo ikke betalt noget, og bekræftelsesmailen var druknet i al den spam, jeg fik fra dem. Da jeg så senere fandt kursustilmeldingen - efter de havde fået pengene for online-kurset - skrev jeg og afmeldte, og fik en faktura retur som tak.

I eksemplet med restauranterne, har de en reel udgift til mad, der er på ca 20% af fakturaprisen, så i tilfælde specielt med større selskaber er det helt fair, hvis de tager en forudbetaling på 20%. Brancheforhold må så afgøre, hvornår bordet fanger. Altså at det er for sent at sælge pladsen til andre arrangementer.

Det er meget humoristisk læsestof, hvorledes du forsøger at komme i land ved at begive dig ud på endnu dybere vand. Stick out tongue

Det fremgår tydeligt op gennem tråden, at du har givet dit fulde accept af tilbudet, hvorfor din mening om hvor samfundsforkasteligt kursusvirksomheden reagerer, samt om denne taber penge eller ej, er sagen fuldstændig uvedkommende.

Som flertallet korrekt korrigerer dig, så er du pligtig at betale. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan du sige de ikke taber nåde på at du hopper fra.? En del kursus er gemmen minder udbyder og din plas kan være bestilt. Og der med er det fær nok.
Du har haft mulighed for at takke nej gratis. Og hvis det er fordi du ikke har tid kan du jo senden en anden som kan give dig den viden.

Selvfølig er det surt men man skal lære hele livet.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)