Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Database for konsulentopgaver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har for tiden søgt lidt på konsulentopgaver men ingen "database" fundet inden for fx, organisationsudvikling(konsulent), projektledelse, optimerings- og effektiviseringsopgaver, management konsulent, LEAN konsulent - opgaver osv. Altså områder som ikke omhandler IT opgaver, for der har jeg fundet hjemmesider eller "database" for konsulentopgaver til denne type profil.. :)

Sker dette udelukkende via godt netværk, at man få skabt sig opgaver og kontakter, som fx selvstændig konsulent?

Starter disse folk i større eller mindre konsulentfirmaer og dermed bygger sig netværk? Og med tiden evt. starter selvstændig. Noget med råd eller erfaring med dette? :)

På forhånd tak.

God dag til alle.

Mvh

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kozd

Prøv at søge på "rådgiverbørsen", her kan du oprette dig og få relevante opgaver udbudt af væksthusene og de virksomheder der bruger væksthusene. 

Morten

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Mange tak for svar. Det kigger jeg nærmere på.

Mvh

Kerim

Fra Varde
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Bankpartner ApS Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme.

Skylder måske at skrive, at antallet af opgaver ikke er særlig stor og det er også mit indtryk, at opgaverne nogen gange alene er udbudt, fordi de skal, men at det allerede er givet, at en bestemt konsulent får opgaven. 

Men håber det lykkes dig, at få nogle opgaver.

Få den bedste finansiering til din virksomhed. Tjek bankpartner.dk Uvildig finansiel rådgivning

Tilmeldt 27. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for svar igen. Det er rigtigt, ikke mange opgaver, men fint at se at der findes et sted hvor der udbydes opgaver. :-)

Jeg går lidt med tanken om, at jeg gerne vil have opgaver og måske ende ud med at arbejde som konsulent. Men dertil skal man jo finde områder, som man kan tilbyde andre virksomheder. På en måde er det nemt at afgrænse sig, og på den anden side lidt svært :)

Men laver lidt research på det med at starte som konsulent. Priser på diverse typer opgaver, hvad kan man tillade at tilbyde, når man jo ikke har meget på CV'et osv.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)