Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offentliggøre trustpilotanmeldelser i Facebook opslag

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg sidder og skulle til at lave et Facebook opslag hvor jeg vha. roterende billeder vil smække nogle af vore anmeldelser op.

Jeg er dog kommet i tanke om der evt. kunne være juridiske problemer med dette i forhold til anmelderens navn og måske også i forhold til Trustpilot?

Er der nogle der har indblik i det?

Mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er betalende medlem hos Trustpilot, findes der vist et tool til at fixe det. 

Er du ikke betalende medlem, må du ikke bruge tekster og anmeldelser fra Trustpilot, da de ejes af Trustpilot. Så du skal indhente tilladelse til brugen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det lyder vanvittigt, at de kan have rettighed til noget om din forretning, hvordan kan de have rettighed til noget der drejer sig om ens butik eller firma. 

Men det er vist sådan det er...

God arbejdslyst

René

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

René Nielsen:

Ja det lyder vanvittigt, at de kan have rettighed til noget om din forretning, hvordan kan de have rettighed til noget der drejer sig om ens butik eller firma. 

Men det er vist sådan det er...

Man tager ikke højde for indholdet ved ophavsret, man kigger derimod på, hvem der er skaberen af det. Og her overtager Trustpilot alle rettigheder, når du poster noget på deres site...

Journalister ejer også en artikel om dit firma, såfremt de har forfattet den selvfølgelig, og der ikke er tale om copypast fra en pressemeddelelse...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Man tager ikke højde for indholdet ved ophavsret, man kigger derimod på, hvem der er skaberen af det. Og her overtager Trustpilot alle rettigheder, når du poster noget på deres site...

Journalister ejer også en artikel om dit firma, såfremt de har forfattet den selvfølgelig, og der ikke er tale om copypast fra en pressemeddelelse...

Hej 

Ja uanset hvad, så mener jeg ikke de kan have rettighed til noget de ikke har forfattet eller betalt nogen for at levere. Det er en snylter mentalitet at tro man kan eje noget, som man ikke har skabt, skrevet eller betalt for.

Så kan det være at lovgivningen burde ændres på det punkt.

Det er måske en opgave for for interesse forening?


God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

René Nielsen:

Ja uanset hvad, så mener jeg ikke de kan have rettighed til noget de ikke har forfattet eller betalt nogen for at levere. Det er en snylter mentalitet at tro man kan eje noget, som man ikke har skabt, skrevet eller betalt for.

Så kan det være at lovgivningen burde ændres på det punkt.

Det er måske en opgave for for interesse forening?

Både og...

Hvis de ikke har rettighederne, skal f.eks trådstarter eller andre som er TP medlem spørge hver enkel af dem, der har anmeldt, om de må vise anmeldelsen på deres site, på FB eller et tredje sted. Det vil ganske enkelt være totalt upraktisk...

Ligeledes vil TP risikere, at en bruger ikke giver dem brugsretten på en måde, som TP ønsker det, f.eks i markedsførings øjemed. Og så skal TP eller virksomhederne igen ud og hente tilladelser fra hver enkel...

Så selvom de hverken betaler for det, eller selv skaber det, vil det rent praktisk være nærmest umuligt at bruge anmeldelserne, hvis brugerne selv ejede dem...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja lige præcist..

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)