Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem en længere periode været meget opsat på starte egen virksomhed, en webside med forskellige ting. Jeg har sat mig ind i de forskellige ting omkring hvordan man starter osv, men mangler blot finde ideen til hvad jeg skal sælge. Jeg har været inde og vende omkring champagne og andre nydelser, men er kommet lidt fra det igen.. Har i nogle gode ideer 

Vh Andreas 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas.

Stiller mig lidt uforstående til hvorfor du spørger andre om hvad du skal sælge?

Hvis du vil sælge champagne, så gå efter det. Men at bede andre om en idé giver ingen mening.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville høre om du/andre havde ideer til et produkt man kunne sælge, da jeg er meget i tvivl om hvad min virksomhed skulle sælge. Kan ikke forstå hvorfor du stiller dig '' uforstående '' med det - Det er vel et spørgsmål som alt muligt andet. 

Vh Andreas 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme mølle om igen.

Jeg vil gerne sælge noget.... hvad syntes i?

Andreas, hvad tænder dig..... hvis du vil sælge sutter men egentlig ligeglad med børn tror jeg succes er ødelagt med det samme.
Hvis du vil sælge vil sælge tennisbolde fordi du alligevel spiller tennis 4 gange om ugen og du bare ikke kan lade være så tror jeg på succes.

Hvis du drikker 7 flasker champagne om dagen tror jeg heller ikke på succes så tag ikke ordene som en opfordring på druk Zip it!

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak. Det giver ret god mening 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

andreaspede:

Jeg ville høre om du/andre havde ideer til et produkt man kunne sælge, da jeg er meget i tvivl om hvad min virksomhed skulle sælge. Kan ikke forstå hvorfor du stiller dig '' uforstående '' med det - Det er vel et spørgsmål som alt muligt andet. 

Vh Andreas 

Ja men hvorfor skulle jeg/vi hjælpe dig med at finde et produkt, det giver stadig ingen mening. 

Du skal selv gå i tænkeboksen og sig hvad vil jeg sælge, hvad brænder jeg for, eller sige hvad mangler der på markedet som jeg kan skaffe.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis E.R Pedersen:

Ja men hvorfor skulle jeg/vi hjælpe dig med at finde et produkt, det giver stadig ingen mening. 

Hmm - der kunne måske være nogle hints til kriterier, som kunne hjælpe trådstarter videre? F.eks. "sælg danske varer, fordi...", "sælg få, men dyre varer, fordi...", "sælg varer, som du kender til og evt. kunne yde support på" osv. osv. 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard:

Hmm - der kunne måske være nogle hints til kriterier, som kunne hjælpe trådstarter videre? F.eks. "sælg danske varer, fordi...", "sælg få, men dyre varer, fordi...", "sælg varer, som du kender til og evt. kunne yde support på" osv. osv. 

Men det er ikke hvad han skriver, han skriver jo decideret at han ønsker os at give ham et produkt at sælge.

Hvis han har tænkt på champagne så burde han løbe med den idé, og finde ud af hvordan det kunne føres ind med de konkurrenter der er på det marked :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, tak for svarene. Jeg er gået i tænke boks, så det må snart lykkedes og finde det rigtige produkt for mig. ¨

Hav en god dag, Vh Andreas 

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)