Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har netop startet en grafisk design virksomhed, hvor jeg har opsat min hjemmeside i Wordpress

Det ville være skønt med lidt feedback på hjemmesiden. Fortæl mig gerne, hvis du synes der er mangler, manglende bruger venlighed eller en misledende opsætning. Hvis du spotter en tastefejl eller lign, må du også meget korrige det. 

Jeg har endnu ikke modtaget mit cvr nr, men det vil hurtigst muligt blive indsat, når det er modtaget. Linket til facebook siden, vil selvfølgelig blive ændret til min egen, når denne er oprettet. Jeg mener selv, at der bør være flere forskellige referencer, da de samme går igen flere steder, og de vil selvfølgelig også blive tilføjet, når de er lavet. 

Billederne under kontakt og på det første slide på forsiden er ikke mine egne, men jeg har rettigheder til at bruge dem. Mener I, det er vigtigt, at jeg hurtigst muligt får taget mine egne billeder? Eller kan disse bruges uden der bør være problem omkring det? 

Ser frem til at læse jeres feedback. Hvis nogen ønsker at bestille grafisk design, arbejder jeg gerne med dit projekt til priserne henvist på siden. 

Link til hjemmesiden: http://obtineo.dk/

Mange tak på forhånd!

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silas,

Hvad er linket til hjemmesiden? :)


Vh,
Caspar

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Et link ville hjælpe på mængden af feedback :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah skørt. 

Laver lige et nyt indlæg. Mange tak!

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige rettet opslaget.

Mange tak ;) 

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silas, 

Fed hjemmeside(: 
Synes dog at dine billeder er lidt for utydelige - særligt det første. Det virker sløret og meget hvidtonet.

Lykke til 

Mvh 

Mathias Flindt

www.mydeed.dk 


Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silas,

Her er lidt konstruktivt kritik du kan arbejde videre med. Dette er personlige holdninger du til en hver tid kan ignorere:

Din forside har et kæmpe spring fra dine seks bullets, ned til de 3 følgende billeder. Det må være en margin-fejl?

Jeg måtte personligt justere på min skærm, før jeg kunne læse den nederste tekst i footeren. Lysegrå på grå virker ikke, slet ikke som grafisk virksomhed ;)

Du skriver selv jeres priser er meget lave, så det ville være godt med en side om hvem "vi" er. Hvis det virker for godt til at være sandt, tror de fleste nok det er tilfældet. Du skriver, at man altid kan skrive og få uendelige rettelser. Det virker bare som om at jeres timeløn meget hurtigt bliver meget lav? Jeg er med på du har en side "om os" - men jeg føler ikke jeg ved hvis I er, ud fra den side.

Jeg er enige i, at dine billeder virker ret utydelige. I hvert fald de store.

Ret mig hvis jeg tager fejl, men du sender en pdf-fil, så man altid kan forstørre sit logo? Kan man forstørre sit logo i pdf-fil og fastholde kvaliteten? Lad os sige logoet skal bruges som flag? Du bør aflevere dine originale vektor-filer.  :)

Få nogle referencehistorier. Sørg for at spørge alle dine første kunder om du må lave referencehistorier. Du har brug for troværdighed, og det giver nogle gode referencer.

Sådan-gør-vi virker ret godt. Det er let forståeligt, og man forstår hurtigt jeres fremgangsmåde. Fortsæt med det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Madsen, 

Stort tak for din besvarelse!

Hvilket størrelse skærm bruger du? Tror skærmstørrelsen spiller en rolle ift. det store spring mellem bullets og billeder, hvilket selvfølgelig skal rettes. Footeren skal selvfølgeli også rettes. 

En pdf fil kan gemmes, hvor vektor egenskaberne bevares så man derfor stadig kan forstørre ubegrænset. De originale filer afleveres også, hvilket også bør fortælles på siden. 

God idé med en side om hvem vi er, og referencehistorier er helt bestemt også noget, der skal arbejdes på. 

Stort tak for den konstruktive kritik endnu en gang! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre relevante ændringer?

God dag!

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lærte jeg også noget om pdf-filer! ;) Det var så lidt. Held og lykke fremadrettet!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)