Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ANMDELDES FOR SNYDERI!!!?????

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit problem er, at videresælger du dette ur, velvidende at det muligvis er en kopivare, så kan du ikke længere argumentere for, at den forestående handel er gjort i god tro. 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en gråzone. At du køber et ur, og 2-3 måneder efter vil sælge det igen, fordi du jo ikke går med ur? Hvorfor købte du det så til at starte med?

Men, hvis du er sikker i din sag med at det ikke er en kopi så har du vel intet at frygte med at blive anmeldt?

Problemet kommer jo nu hvor du er gjort opmærksom på at det muligvis er en kopi og stadig sælger det, så er det ikke i god tro mere såfremt at det er en kopi.

Du skriver at du kun handler i EU pga skat og moms? Skat er da ligegyldigt, du skal altid betale skat når du tjener penge uanset om det er 1 krone eller 10.000 kroner.

Hvor du kan undgå at få kopier? Find selve mærket, find ud af hvem der er officielle forhandlere af dette produkt og tag kontakt til dem. At finde privat sælgere rundt omkring i Europa og satse på mærkevarer er et stort sats :) 

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Nørgaard:

Du skriver at du kun handler i EU pga skat og moms? Skat er da ligegyldigt, du skal altid betale skat når du tjener penge uanset om det er 1 krone eller 10.000 kroner.

Det passer vidst ikke helt.
Som privat skal man da ikke betale skat af ting man sælger brugt. F.eks. brugte sko, møbler, tøj, ure m.m. :)

Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Jeg har altid handlet inden for EU og har aldrig oplevet, at blive taget i skat.
Jeg har bestilt et par ting uden fra UK, tror mig, jeg bestilte et par sko til mig selv, hvori jeg skulle give i told&moms; 570,50,-kr! Da skoene kostede 282,-kr!

Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er løst!
Har kontaktet dba support, har slet ikke fået en anmeldelse fra dem? Da pigen åbenbart havde anmeldt mig, hvilken var ikke korrekt!
Dba support mente, at der ikke var en grund til at anmeldes, når jeg havde kvitteringen! Jeg er lettet over det, og siger tal for hjælpen denne gang!

Uret blev solgt for 800,-kr af et sødt par fra København.

I må have en god dag!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)