Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et spark i røven - Få det gjort!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en ung iværksætter, fuld af ideer og gåpåmod, og er pt. igang med 2 projekter.

Jeg har dog utrolig svært ved og få adskilt hverdag (Skole, lektier) og iværksætteri, gør i selv noget

for og få adskilt disse to ting, og få tingene gjort? Ikke nødvendigvis skole, men hvis du eksempelvis har arbejde ved siden af dine projekter.

Vil gerne blive bedre til og få protieret tingene lidt anderledes, men det kan sgu være svært nogen gange. 

De bedste hilsner,

Mathias J.

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nu det er meget normalt. Når man starter en virksomhed op, så er det jo for at gøre noget som man elsker. Ligeså vel som en hobby eller kærlighed. Derfor drejer alting sig inde i hovedet om det/de projekt(er) man har gang i. 

Tror egentligt bare at det er et sundt tegn at du har det sådan. Hvis ikke det er sundt, så lider jeg i hvert fald af samme usunde "sygdom" ;-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg går selv til daglig på 2. år på HHX, hvorfor der er meget at se til. "Ved siden af" har jeg Jobtilunge.dk, som også kræver mange timer dagligt. Hvordan du bedst kan håndtere situationen, er svært for mig at bedømme - men det, som jeg gør, er bl.a. at udnytte tiden i weekenden f.eks. og samtidig droppe andre aftaler; måske er der ikke tid til at gå i byen fredag/lørdag. Og hvis jeg skal være helt kynisk, så kræver det altså nogle gange, at man blot må stå en time tidligere op og gå 2 timer senere i seng.... :-)

Få de ting gjort, som skal gøres nu, og så kan du tage dig af de andre, når du har mere tid. F.eks. arbejder jeg altid eftermiddagen, fordi der er mine kunder aktive. Så om aftenen hedder den lektier eller besvarelse af emails og det, der godt kan vente. 

Og herre gud - hvis det bliver for hektisk med iværksætteriet, så kan der godt tages en dag fri fra skole uden nogle sorger og bekymringer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge, dejligt og vide det ikke er et enestående problem hos mig, hehe... ;) 

Jeg skal nok blive lidt bedre til og få styr på mine prioriteringer, og blive bedre til og udnytte hverdagene lidt mere.

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært, men man skal tvinge sig til få også andre ting gjort.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias, 

Du er velkommen til at tage fat i mig på jh@jannikhansen.co.uk - hvis du har brug for mentoring på hverdags problem. 

Jeg startede min første virksomhed som 18 årig - og vil da mene jeg har lært en ting eller to jeg godt kan give videre. 

Men det er nok nemmere at tage på telefon eller skype

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)