Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt at finde en web programmør som også tænker selv?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder i woocommerce og har en større webshop som lige er overgået til woocommerce fra oscommerce. Dertil er der ofte nogle meget specielle ønsker i forhold til hvad vores system kan, nu har vi været igennem flere forskellige web programmør. Men for at være helt ærlig så er det en vild mark at finde den rigtige... Vi søger en som tænker selv, og selv kommer med ideer når der skal laves noget. En som ikke er doven og tager den nemme vej når det går hen og bliver lidt bøvlet. Men også en som ikke tror han er over 800 kr. værd i timen. 

Jeg er bevidst om jeg stiller lidt høje krav her, men vi har simpelthen så meget arbejde til vores web programmør at det for os er vigtigt at finde den rigtige. 

Kan i komme med nogle foreslag herinde som i måske har gode erfaringer med?

På Forhånd tak :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Vi arbejder rigtigt meget i WooCommerce, hvoraf jeg rigtig gerne vil høre indtil hvilke specielle ønsker I kunne tænke jer at få realiseret. Så kan vi se hvorvidt vores kompetencer snakker samme sprog som jeres forventninger. 

Du er velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi drøfte nærmere omkring jeres ønsker og behov. Vores gældende timepris er 500 kr. ex. moms

Du kan evt. tage et kig på www.erhvervshjemmesider.dk, og få en følelse af hvem vi er, samt hvordan vi arbejder :-) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)